یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 26026
تعداد نظرات: ۰

پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد.     متن پیام ایشان به شرح زیر است…

تاریخ انتشار: شنبه ، 12 بهمن 1398 - 12:49

پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد.

 

 

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

 

 

بسمه تعالی

پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است، انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

 

 

انقلاب اسلامی ایران، تقلیدی از انقلاب‌های شرق و غرب نبود؛ باران رحمت خداوند برای ایجاد تحول حقیقی در نظام اجتماعی و سیاسی ایران و بازگشت به دامان اسلام راستین بود.

 

 

اینک در طلیعه چهل و یکمین سال از این انقلاب شکوهمند عزت، آزادی، توسعه و پیشرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم همیشه در صحنه جزیره مقاوم خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند مسئلت می‌نمایم.

 

 

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا