شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25864
تعداد نظرات: ۰

در دومین روز از رقابت تیم‌های تخصصی تولیدکننده محتوای فضای مجازی در بوشهر، رئیس پلیس فتا استان از فعالیت‌ تیم‌ها بازدید کرد. سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر در حاشیه بازدید از محل برگزاری رویداد فعالان فضای مجازی بسیج استان بوشهر در گفتت و گو با سپاس اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید…

تاریخ انتشار: شنبه ، 5 بهمن 1398 - 11:36

در دومین روز از رقابت تیم‌های تخصصی تولیدکننده محتوای فضای مجازی در بوشهر، رئیس پلیس فتا استان از فعالیت‌ تیم‌ها بازدید کرد. سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر در حاشیه بازدید از محل برگزاری رویداد فعالان فضای مجازی بسیج استان بوشهر در گفتت و گو با سپاس اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند اگر از فضای مجازی غافل شویم، اگر نیروهای مومن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هرکس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.

 

 

« صدای استان »؛ رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: انتظار میرود همه سازمان ها ، ارگانهای دولتی و غیر دولتی و تمامی دستگاه های اجرایی نسبت به انجام اقدامات هدفمند و مدرن برای پرداختن به موضوعات رسانه ای در فضای مجازی با هدف گذاری افزایش سواد رسانه ای مردم و تولید محتوای متناسب با فرهنگ و ارزشهای اسلامی و ایرانی توجه ویژهه داشته باشند.

 

 

قاسمی افزود: زمانی میتوان گفت این رسالت خطیر محقق شده است که عزم عمومی را مشاهده و همپوشانی و هم افزایی اقدامات را بصورت منسجم داشته باشیم و در همین راستا می توان با مطالعه و پرداختن به فرهنگ غنی و سابقه تاریخی استان به ویژه اینکه همیشه نماد مبارزه با استعمار در زمان های مختلف بوده ایم ، تولید محتواها و موضوعات رسانه ای را به صورت علمی و با استفاده از خلاقیت کارشناسان و جوانان خلاق استان در قالب های بومی اجرایی  و حمایت های همه جانبه دستگاه های اجرایی به ویژه استانداری ، قطعا باعث رشد و بالندگی آثار و تألیفات و محصولات دیجیتال استانی خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به فعالیت پلیس فتا در فضای مجازی بیان کرد: پلیس فتا استان بوشهر آمادگی دارد تا در حوزه آموزش نیروی انسانی به ویژه کسب و کارهای جدید و مدرن در بستر فناوری های نوین با هدف ارتقاء ایمنی و سلامت این حوزه و پیشگیری از آسیب ها و جرایم نهفته و متصور فضای سایبر کند، هرچند که موضوع اجرای آموزش در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی ، نمایشگاه های ثابت و سیار ، تولید محتوای چاپی و دیجیتال و غیره بصورت مستمر توسط پلیس فتا استان در حال اجرا و  اولویت اقدامات است ولی هر جا و زمانی که بر اساس نیاز سنجی واقعی و تخصصی ، ارائه آموزش به روز و مرتبط ضرورت پیدا کند ، همکاران ما آمادگی برگزاری دوره ، کارگاه و کلاس آموزشی بدون دریافت هیچگونه هزینه ای داشته و از این موضوع استقبال می کنند.

 

 

رئیس پلیس فتا استان بوشهر ادامه داد: قطعا شوراهای اصناف مرتبط با صنوف دیجیتال و کسب و کارهای اینترنتی برای این مهم، برنامه دارند و پلیس فتا هم بر خود وظیفه می داند در کنار این افراد برای ارتقاء ایمنی بسترهای کسب و کارهای اینترنتی حضور داشته و با همراهی صاحبان این کسب و کارهای اینترنتی ، ضمن برقراری بیشتر ایمنی کسب  و کار ، اعتماد مشتریان و متقاضیان نیز ارتقاء خواهد یافت.

قاسمی ابراز کرد: برای اینکه محتوا تولید شده مورد استقبال مردم و مخاطبین قرار بگیرد و صرفه اقتصادی داشته باشد، لزوما باید نیازسنجی علمی و واقعی، ارتقاء کیفی محصول، استفاده از خلاقیت و نوآوری، استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و غیره را به عنوان مؤلفه های اصلی در نظر بگیریم.

 

 

وی اذعان کرد: اگر محصول و محتوایی با این شاخصه ها ایجاد شود و در بحث اطلاع رسانی و تبلیغات نیز بصورت اصولی و استفاده از روش های نوین اقدام شود، حتما با استقبال عمومی روبرو خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: البته سازمانها و ارگان های دولتی و خصوصی و دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند از هنر کارشناسان داخلی و بومی در همه زمینه ها به ویژه این حوزه حمایت کنند  و از محصولات تولید شده داخلی به جای محصولات مشابه خارجی در دستگاه های  تحت مدیریت خود استفاده نمایند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان بوشهر تعامل و همکاری بسیار مطلوبی بین پلیس فتا،سازمان فضای مجازی بسیج و سپاه وجود دارد و نمونه آن برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج است که به همت و میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در حال برگزاری است و پلیس فتا استان نیز در کنار این بزرگواران پرتلاش عرصه فرهنگی که عرصه جهاد است، حضور دارد.

وی تاکید کرد: هر زمان و محلی که احساس شود پلیس فتا در حمایت از تولید محتوای بومی بویژه محصولات بسیجیان گرانقدر، می بایست اقدامی را عملی کند، همچون گذشته و با افتخار برخود وظیفه می دانیم که با اهتمام ویژه ایفای نقش کنیم.

قاسمی گفت: ما قبل از پلیس بودن، خود را یک بسیجی رهرو ولایت میدانیم و امیدواریم در این مسیر مقدس، همگی پرتوان و ثابت قدم باشیم.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا