دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25835
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک باند حرفه‎ای شکار قبل از اقدام به شکار در منطقه شکار ممنوع کوه مند شناسایی و متلاشی شد. به گزارش «صدای استان»؛ سید احسان موسوی در این رابطه افزود: در پی پایش منطقه توسط محیط بانان و گزارش‎های دریافتی توسط همیاران محیط زیست…

تاریخ انتشار: شنبه ، 5 بهمن 1398 - 10:14

صدای استان : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک باند حرفه‎ای شکار قبل از اقدام به شکار در منطقه شکار ممنوع کوه مند شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش «صدای استان»؛ سید احسان موسوی در این رابطه افزود: در پی پایش منطقه توسط محیط بانان و گزارش‎های دریافتی توسط همیاران محیط زیست مبنی بر رویت چهار نفر متخلف شکارغیرمجاز پستانداران در منطقه شکارممنوع کوه مند موضوع در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت.

باند حرفه‌ای شکارچیان کوه مند متلاشی شد

وی بیان کرد: پس از هماهنگی لازم با پاسگاه انتظامی روستای کری متخلفان بدون هیچگونه درگیری و قبل از اقدام به شکار دستگیر شدند.

موسوی ادامه داد: از متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی، ۴۶ عدد فشنگ گلوله زنی و ساچمه زنی، دوربین چشمی و سایر ادوات کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بعد از تنظیم صورتجلسه متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

موسوی گفت: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی حفظ محیط زیست وظیفه‌ای است همگانی که برعهده عموم مردم گذاشته شده است.

وی بیان کرد: از همه دوستداران طبیعت درخواست می‎شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارش‎های خود را به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط بانی و یا به شماره تلفن ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

منبع:ایرنا


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا