دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25425
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : چهار هزار و ۴۸۸ کلاس معادل ۴۶ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر هوشمند است. به گزارش « صدای استان  » به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ معاون پژوهشی، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر در حاشیه نشست حوزه فناوری آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۴۶ درصد کلاس‌های درس استان هوشمند…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 دی 1398 - 12:51

صدای استان : چهار هزار و ۴۸۸ کلاس معادل ۴۶ درصد کلاس‌های درس استان بوشهر هوشمند است.

به گزارش « صدای استان  » به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ معاون پژوهشی، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر در حاشیه نشست حوزه فناوری آموزش و پرورش استان با بیان اینکه ۴۶ درصد کلاس‌های درس استان هوشمند است، گفت: چهار هزار و ۴۸۸ کلاس درس استان هوشمند است که هزار کلاس درس در دوره متوسطه اول و ۹۴۱ کلاس در دوره متوسطه دوم از تجهیزات هوشمند بهره‌مند هستند.

عبدالرضا بندری افزود: دو هزار و ۵۴۵ کلاس درس دوره ابتدایی هوشمند است که با توجه به اهمیت آموزش ابتدایی به عنوان پایه و بنیه تحصیلی برای دانش آموزان سعی بر افزایش تعداد کلاس‌های هوشمند در این دوره تحصیلی است.

او ادامه داد: استفاده مطلوب از تجهیزات هوشمند یکی از دغدغه‌های مهم آموزش و پرورش در بحث تحصیلی دانش آموزان است و معلمان باید با آموزش‌های لازم، شیوه تدریس خود را با توجه به فناوری‎های روز تغییر دهند.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه تجهیزات هوشمند نباید فقط به صورت صوتی و تصویری باشد، بیان کرد: استفاده تمام هوشمند از تجهیزات و شبکه‌های ملی اطلاعات و اینترنتی، نیاز به معلم به روز و هوشمند دارد.

بندری، برقراری عدالت آموزشی در بین همکاران و دانش آموزان را ضرورت‌ برنامه ریزی‌های آتی آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: با توجه به پوشش حداکثری شبکه نسل چهارم اینترنتی در مناطق استان، راه اندازی سامانه آموزش برخط (آنلاین) از دیگر فعالیت‌های مهم فناوری آموزش و پرورش استان خواهد بود.

او، با بیان اینکه ارتباط مستقیم بین آموزش دهنده و فراگیر به صورت ویدئویی، متنی و همچنین ارسال و دریافت فایل از مزیت‌های سامانه آموزش برخط است، افزود: همه دانش آموزان و کادر مدرسه به راحتی می‌توانند به آموزش‌های برخط در نظر گرفته شده دسترسی داشته باشند.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: الکترونیک کردن فرایند‌های سازمانی برای تسهیل امور مردم و همچنین رعایت حقوق شهروندی در قالب میز خدمت الکترونیکی اجرایی شده است که سعی بر تقویت و افزودن بیشتر فرایند‌های سازمانی در قالب تعیین است.

بندری گفت: پخش زنده برنامه‌های استانی و کشوری آموزش و پرورش استان و آموزشِ ضمن خدمت همکاران برای استفاده مطلوب از تجهیزات هوشمند از دیگر برنامه‌های مهم در حوزه فناوری است که تاکنون به خوبی اجرا شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا