دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25399
تعداد نظرات: ۰

نشست روسای ادارات امور تربیتی قطب ۳ کشور با حضور استان های بوشهر ، اصفهان ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد ، چهارمحال بختیاری و خوزستان از سوم دی ماه در شهر مشهد آغاز گردید.   « صدای استان »؛ محمود حقدوست رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اعلام…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 دی 1398 - 10:04

نشست روسای ادارات امور تربیتی قطب ۳ کشور با حضور استان های بوشهر ، اصفهان ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد ، چهارمحال بختیاری و خوزستان از سوم دی ماه در شهر مشهد آغاز گردید.

 

« صدای استان »؛ محمود حقدوست رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اعلام این خبر گفت: دبیرخانه دائمی قطب ۳ در بوشهر می باشد و این نشست با حضور مشترک قطب ۳ و ۴ در مشهد و به میزبانی بوشهر برگزار گردید. بازدید از مدارس ، آشنایی با فعالیت های فرهنگی و پرورشی ، برگزاری نشست های تخصصی با حضور مدیر، معاون پرورشی ، اعضای شورای دانش آموزی و بحث و گفتگو در خصوص ایده ها ی نوین و تحقق سند تحول بنیادین از جمله برنامه های این نشست بود.

 

 

حقدوست در ادامه فزود: اعضای قطب از کانون های فرهنگی تربیتی بازدید کردند و مباحثی همچون شورای ایده پردازی فعالیت پرورشی و تربیتی ، تجزیه و تحلیل کتب درسی با رویکرد تربیتی و پرورشی ، کیفیت بخشی به گروه های آموزشی تفکر و سبک زندگی ، ساماندهی نیروهای انسانی ، هفته تربیت انسانی در جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اشاره نمود : با توجه به برگزاری این نشست ، تحقق حرکت عالمانه در جهت رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین ، حفظ و حراست و صیانت از کرامت انسانی و شغلی همکاران حوزه ی پرورشی و فرهنگی ، ایجاد پویایی و شادابی بیشتر در بین مربیان و دانش آموزان ، در الویت قرار دادن اجرای سیاست ها و برنامه های ابلاغی مربوط به حوزه امور تربیتی ف برنامه ریزی به منظور تبدیل نیرو های حوزه تربیتی به سازمان های یادگیرنده و مسئول و متعهد و پاسخگو ، مطالعه و تحقیق و آسیب شناسی در خصوص مسائل و فعالیت های حوزه امورتربیتی و ارائه پیشنهادهای اجرایی لازم ، تشکیل جلسات منظم و مستمر و فراهم کردن زمینه های توسعه و مشارکت تمام استان های عضو با هدف رشد و تعالی روزافزون امورتربیتی مورد انتظار است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا