دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25131
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: جاده سیراف-جم و شیرینو-گله‌دار به علت ریزش کوه بسته شده است. به گزارش « صدای استان »؛ حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،بیان کرد: جاده شیرینو…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 آذر 1398 - 11:51

صدای استان : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: جاده سیراف-جم و شیرینو-گله‌دار به علت ریزش کوه بسته شده است.

به گزارش « صدای استان »؛ حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،بیان کرد: جاده شیرینو در عسلویه به گله دار در استان فارس به علت ریزش کوه بسته است.

او ادامه داد: یک خط از جاده سیراف – جم نیز به علت ریزش کوه بسته شده و خط دیگر با حضور نیرو‌های راهداری و پلیس باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عنوان کرد: در جاده عسلویه-کنگان محدوده روستای پرک نیز به علت ورود گل ولای وسنگ، یک خط جاده بسته شده وعبور ومرور با کندی صورت می‌گیرد و نیرو‌های راهداری وامدادی در محل حضور دارند.

علم با اشاره به بسته بودن دو جاده روستایی گفت: جاده روستایی چاوشی- درازی در شهرستان دشتی و جاده روستایی تِل تَل – بقعه در شهرستان گناوه نیز به علت آبگرفتگی بسته هستند.

او بیان کرد: یک خط از محور دیلم-بهبهان که به علت ریزش سنگ در گردنه عامری بسته شده بود با تلاش راهداران باز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به باز بودن دیگر جاده‌ها، گفت: اکنون همه جاده‌ها لغزنده هستند و درمناطق جنوبی باران همچنان در حال باریدن است و باید رفت و آمد‌ها با احتیاط بیشتری صورت گیرد.

علم از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری به ویژه مسیر‌های کوهستانی در این روز‌ها بپرهیزند و سفرشان را به روز‌های آینده موکول کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا