دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 25115
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر از مسدود شدن محور مواصلاتی روستایی درازی به چاوشی شهرستان دشتی به علت بارندگی‌های امروز خبر داد. به گزارش « صدای استان »؛ سید حمیدرضا علم اظهار داشت: محور مواصلاتی روستایی درازی به چاوشی شهرستان دشتی به علت بالا آمدن آب آب‌نمای آن مسیر مسدود…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 26 آذر 1398 - 11:16

صدای استان : مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر از مسدود شدن محور مواصلاتی روستایی درازی به چاوشی شهرستان دشتی به علت بارندگی‌های امروز خبر داد.

به گزارش « صدای استان »؛ سید حمیدرضا علم اظهار داشت: محور مواصلاتی روستایی درازی به چاوشی شهرستان دشتی به علت بالا آمدن آب آب‌نمای آن مسیر مسدود شده است که مردم می‌توانند برای تردد از مسیر فرعی جایگزین چارک به درازی تردد کنند.

محورهای مواصلاتی استان بوشهر باز است/ آبگرفتگی جاده درازی - چاوشی

وی با بیان اینکه دیگر محورهای مواصلاتی استان باز است اضافه کرد: بعد از اعلام وضعیت اضطراری در استان بوشهر بلافاصله اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر جلسه فوق‌العاده مدیریت بحران راهداری و حمل‌ونقل را تشکیل داد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: برای شهرستان‌های جنوبی که بر اساس پیش‌بینی هواشناسی احتمال بیش‌ترین بارندگی را داشتند شهرستان معین تعیین شد که در صورت بروز مشکلات شهرستان‌ها معین وارد عمل شوند.

وی از آماده‌باش کامل پرسنل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر خبر داد و گفت: ماشین‌آلات راهداری شهرستان‌های گناوه و دیلم برای پشتیبانی از خدمات راهداری به مناطق مرکزی استان فراخوانده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: تعطیلی کارگاه‌های راهداری و استقرار ماشین‌آلات راه‌سازی در کنار محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات بوده است.

منبع:مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا