چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24931
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: ماهانه بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات بیمارستان زینبیه (س) خورموج بهره‌مند می‌شوند. به گزارش «خلیج فارس»؛ پرویز احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی، اظهار داشت: ماهانه بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات بخش‌های مختلف بیمارستان زینبیه (س) خورموج…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 19 آذر 1398 - 14:00

صدای استان : سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: ماهانه بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات بیمارستان زینبیه (س) خورموج بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی ماهانه ۲۰ هزار نفر از خدمات بیمارستان خورموج

به گزارش «خلیج فارس»؛ پرویز احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی، اظهار داشت: ماهانه بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات بخش‌های مختلف بیمارستان زینبیه (س) خورموج از جمله بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، سی.تی.اسکن و کلینیک تخصصی استفاده می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی بیان کرد: هم‌اکنون ۱۶ پزشک متخصص در کلینیک تخصصی زنده‌یاد دکتر عبدالحسین حاجیانی بیمارستان زینبیه(س) به ارائه خدمات تخصصی در رشته‌های تخصصی قلب و عروق، داخلی، اطفال، بیهوشی، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی و جراحی عمومی مشغول هستند و ۶ پزشک عمومی نیز خدمات درمانی عمومی را به مراجعین ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سیستم نوبت‌دهی کلینیک تخصصی زنده‌یاد دکتر حاجیانی بیمارستان زینبیه (س) به صورت تلفنی، اینترنتی و همچنین با استفاده از اپلیکشن نوبت‌دهی انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: مشکل نوبت‌دهی بخش اورژانس بیمارستان زینبیه (س) که موجب بروز نارضایتی‌هایی در بین مراجعین شده بود، با اصلاح قسمت نوبت‌دهی این بخش رفع شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی یادآور شد: تمام تلاش خود را در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات این بیمارستان به کار خواهیم بست.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا