دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24486
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت در محور گناوه، باعث جان باختن موتورسوار شد. به گزارش «صدای استان»؛ سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف در جاده گناوه حد فاصل سه راهی روستای تِل تَل، ماموران…

تاریخ انتشار: شنبه ، 25 آبان 1398 - 09:31

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت در محور گناوه، باعث جان باختن موتورسوار شد.

به گزارش «صدای استان»؛ سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: در پی اعلام یک مورد تصادف در جاده گناوه حد فاصل سه راهی روستای تِل تَل، ماموران گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و موتورسوار به علت شدت آسیب، در محل جان خود را از دست داده بود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی هم بی احتیاطی و سرعت غیرمجاز راننده پژو بوده و هم رعایت نکردن حق تقدم از جانب موتوسوار.

پاپری، از رانندگان خواست در محدوده مناطق مسکونی و حاشیه جاده اصلی که امکان عبور خودرو، موتورسیکلت و عابر پیاده از عرض جاده وجود دارد، با سرعت مطمئن رانندگی کنند تا از بروز تصادفات جاده‌ای کاسته شود.
منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا