یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24177
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: تفاهم‌نامه علمی، آموزشی و پژوهشی میان پلیس فتا استان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به امضا رسید. به گزارش « صدای استان »؛ رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: باتوجه به چالش‌های پیش‌رو در فضای مجازی و به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی دانشگاه‌های استان، تفاهم‌نامه علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 12 آبان 1398 - 09:21

صدای استان: تفاهم‌نامه علمی، آموزشی و پژوهشی میان پلیس فتا استان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به امضا رسید.

به گزارش « صدای استان »؛ رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: باتوجه به چالش‌های پیش‌رو در فضای مجازی و به منظور استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی دانشگاه‌های استان، تفاهم‌نامه علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منعقد شد.

 

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/8/11/10813672_317.jpg

 

سرهنگ مهدی قاسمی با اشاره به اعلام آمادگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای همکاری در تمام عرصه‌ها با پلیس، ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه دو طرف در زمینه‌های مختلف مانند برگزاری جلسات هم‌اندیشی، اجرای طرح و مقالات علمی دانشجویی، هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویی، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی با موضوعات خاص سایبری با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

او بیان کرد:مأموریت، فعالیت و نتیجه کار نیروی انتظامی به طور مستقیم با زندگی مردم مرتبط است و در بوشهر که استانی مرزی و دارای راه‌های ارتباطی دریایی و خشکی است، این فعالیت نقش مهم‌تری دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا