شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24143
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز گذشته سامانه بارشی از این استان خارج و به دنبال آن دما نیز به طرز محسوسی کاهش یافته است. به گزارش « صدای استان »؛ پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس پیش‌بینی ها دمای هوا در این چند روز…

تاریخ انتشار: شنبه ، 11 آبان 1398 - 08:10

صدای استان: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز گذشته سامانه بارشی از این استان خارج و به دنبال آن دما نیز به طرز محسوسی کاهش یافته است.

به گزارش « صدای استان »؛ پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس پیش‌بینی ها دمای هوا در این چند روز کاهش ۲ تا پنج درجه‌ای تجربه خواهد کرد.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز و فردا وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس ادامه داشته و دریا بخصوص در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج

خواهد بود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی گرد و خاک و غبار محلی پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در سواحل جنوبی در برخی ساعت‌ها تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا در همه مناطق ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۹ ، مد اول دریا ساعت ۱۲:۲۴ ، جزر دوم دریا ساعت ۱۶:۳۵ و مد دوم دریا ساعت ۲۳:۰۳ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا