چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23946
تعداد نظرات: ۰

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر خواستار مناسب‌سازی فضای شهری برای مددجویان بهزیستی بوشهر شد.     « صدای استان »؛ علیرضا حاجیونی صبح چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: بهزیستی در چهار حوزه اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت برنامه‌ها و اقداماتی را داشته است.   وی در ادامه وضعیت موجود در…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 1 آبان 1398 - 10:26

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان بوشهر خواستار مناسب‌سازی فضای شهری برای مددجویان بهزیستی بوشهر شد.

 

 

« صدای استان »؛ علیرضا حاجیونی صبح چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: بهزیستی در چهار حوزه اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت برنامه‌ها و اقداماتی را داشته است.

فضای شهری بوشهر برای مددجویان بهزیستی مناسب‌سازی شود

 

وی در ادامه وضعیت موجود در حوزه امور اجتماعی را تشریح کرد و افزود: در این راستا مساعدت و همکاری جمعی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف مورد نیاز است.

حاجیونی ضمن تشریح برخی از فعالیت‌ها و اقدامات سازمان در حوزه‌های مختلف، بر لزوم همکاری مستمر و توأمان با مجموعه بهزیستی در راستای توانمند سازی افراد جامعه هدف و ارتقاء سطح سلامت روحی و بهداشت روانی افراد جامعه تاکید کرد.

 

 

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن  تقدیر از زحمات شهرداری و شورای شهر بوشهر در راستای کمک به بهزیستی و در راستای تسریع در دستیابی به اهداف، راهکارهایی را ارائه کرد که جزء مصوبات این جلسه نیز مورد تصویب قرار گرفت.

 

 

مهرزاد آسایش عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های خوبی از اورژانس اجتماعی بهزیستی در سطح شهر دیده می شود و در همین راستا خواستار آگاه سازی بیشتر و اطلاع رسانی مناسب‌تر در حوزه فعالیتهای اورژانس اجتماعی از سوی بهزیستی هستیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا