دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23933
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۴۱۶ روستا معادل ۹۶ درصد روستاهای این استان از نعمت گاز رسانی و استفاده از انرژی پاک برخوردار هستند. به گزارش « صدای استان » به نقل از ایرنا؛ مسلم رحمانی روز سه شنبه در این رابطه گفت:  ۳۹ هزار و۸۷۳ مشترک در روستاهای استان از شبکه…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 30 مهر 1398 - 20:00

صدای استان: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: ۴۱۶ روستا معادل ۹۶ درصد روستاهای این استان از نعمت گاز رسانی و استفاده از انرژی پاک برخوردار هستند.

به گزارش « صدای استان » به نقل از ایرنا؛ مسلم رحمانی روز سه شنبه در این رابطه گفت:  ۳۹ هزار و۸۷۳ مشترک در روستاهای استان از شبکه گازرسانی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: تاکنون سه میلیون و ۲۵۷ هزار و ۹۰۱ کیلومتر شبکه گاز در روستاهای استان اجرا شده و ۷۳ هزار و ۲۰۴ مورد انشعاب گاز در روستاها ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: همه روستای استان که قابلیت گازرسانی دارند در برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۱۴۰۰ از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

رحمانی اظهار داشت: تا پایان سال ۹۹ میزان بهره‌مندی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی به ۹۸.۵ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: برطرف کردن نیازمندی هم استانی‌ها به گاز، رعایت حقوق و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان و همچنین بهبود مستمر کیفیت خدمات ارائه شده با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفظ محیط زیست از مهمترین برنامه‌های این شرکت است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا