پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23429
تعداد نظرات: ۰

کارآفرین گناوه‌ای با بهره‌گیری از علاقه و خلاقیت و آموزش تزیین با صدف، استعداد هنرجویان را محک زده و با برجسته کردن توانایی‌های آن‌ها موجب اشتغال‌زایی تعدادی از این افراد شده است. به گزارش «صدای استان»؛ این هنرمند، ۱۲ سال پیش آموزش کار با صدف و ساخت وسایل تزیینی و زینتی را یاد گرفت و…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 14 مهر 1398 - 10:45

کارآفرین گناوه‌ای با بهره‌گیری از علاقه و خلاقیت و آموزش تزیین با صدف، استعداد هنرجویان را محک زده و با برجسته کردن توانایی‌های آن‌ها موجب اشتغال‌زایی تعدادی از این افراد شده است.

http://boushehr.iribnews.ir/files/fa/news/1398/7/13/4027945_468.png

http://boushehr.iribnews.ir/files/fa/news/1398/7/13/4027953_641.png

به گزارش «صدای استان»؛ این هنرمند، ۱۲ سال پیش آموزش کار با صدف و ساخت وسایل تزیینی و زینتی را یاد گرفت و از آن زمان تاکنون این آموزش‌ها را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

تاکنون ۳۰۰  نفر آموزش‌ها را در نزد وی فراگرفته‌اند و ۱۶ نفر از آن‌ها در شرکتی که این بانوی کارآفرین تاسیس کرده صنایع دستی را تهیه و به بازار عرضه می‌کنند.

صنایع دستی ساخته شده، علاوه بر عرضه در استان خریدارانی از استان‌های دیگر دارد، همچنین تعدادی از این دست ساخته‌ها که شامل انواع مجسمه، تابلو‌های صدفی، لوگوی تیم‌های ورزشی محبوب، جعبه دستمال کاغذی، لوازم اداری، جعبه جواهر و جا قاشق و چنگالی است به کشورهایی، چون عراق و امارات متحده عربی صادر می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا