یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23315
تعداد نظرات: ۰

نشست علنی شورای شهر بوشهر از ابتدا با حضور دوراهکی مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر همراه بود که در یک نطق طولانی عملکرد خود را تشریح کرد.   به گزارش « صدای استان »؛ نشست علنی شورای شهر بوشهر بعد از شهر یکشنبه در ابتدا با حضور دوراهکی مدیرکل فنی و حرفه ای…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 7 مهر 1398 - 20:41

نشست علنی شورای شهر بوشهر از ابتدا با حضور دوراهکی مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر همراه بود که در یک نطق طولانی عملکرد خود را تشریح کرد.

 

به گزارش « صدای استان »؛ نشست علنی شورای شهر بوشهر بعد از شهر یکشنبه در ابتدا با حضور دوراهکی مدیرکل فنی و حرفه ای گزارشی از عملکرد این اداره را تشریح کرد که باعث کلافگی اعضا و حاضرین در جلسه شد.

 

 بازی شاهین و فولاد رایگان شود

 

 

ندا عبدالله زاده رییس کمیسون  برنامه و بودجه شورا گفت: در راستای حمایت از تیم شاهین شهرداری از شهردار و سرپرست باشگاه درخواست دارم باتوجه به حساسیت بازی شاهین با فولاد خوزستان و نیاز مبرم تیم به سه امتیاز این بازی، با رایزنی با مسئولان فوتبال و سازمان لیگ تمهیداتی اتخاذ کنند تا هواداران شاهین به صورت رایگان این بازی تماشا کنند و شاهد حضور هواداران و حمایت همه جانبه آنها از شاهین باشیم.

 

 

وی افزود  : امروز تیم شاهین شهرداری در شرایط حساسی به سر می برد و با حمایت همه جانبه مسئولین استان و هواداران شایهن که یار دوازدهم این تیم بوده اند و همت و غیرت کادر فنی و بازیکنان شاهد نتایج خوب شاهین باشیم.

 

 

 

هشدار نسبت به  اتوبوس‌هایی که بیمه ندارند 

 

 

کیوان هاشم زاده بیان داشت : اتوبوس‌هایی که در خدمات به مسافرین می دهند باتوجه به اینکه فقط بیمه دورن شهری دارند و بیمه هیچگونه تعهدی نسبت به خارج از شهر ندارد اگر اتفاقی در خارج از شهر بیفتد تمامی خسارت ها را باید شهرداری پرداخت کند.

 

 

وی ادامه داد : یا اینکه اتوبوس ها را متوقف کنید یا مسئولین مربوطه نشست برگزار کنند و این مشکل را حل کنند تا قبل از اینکه اتفاقی بیفتد.

 

 

 

 تصویر شهدا در ابتدای کوچه ها نصب گردد

 

 

باید تشکر کنم از همکاران خودم که از طرح پیشنهادی نصب تابلوی عکس و مشخصات شهدا در راستای ارزش گذاری بیشتر به مقام والا شهدا و عطرآگین کردن فضای شهر به تصاویر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پیشنهاد می شود تابلوهای جدید مزین به عکس تصویر شهدا در ابتدای کوچه های شهر و یا محل سکونت خانواده های شهدا نصب گردد استقبال کردند و باتوجه به اینکه کمتر از سه ماه مانده به یادواره شهدا یک تقاضا دارم از اقای امیری شهردار بوشهر که طرح می‌فرستیم به شهرداری هرچه زودتر اینکار را انجام دهند.

 

 

حواشی :

در این جلسه ابوذر دهدار و اکبر توسلی غایب بودند و برزگر زاده و آسایش با تاخیر ۱ ساعته وارد جلسه شدند.

برزگرزاده طبق معمول همیشه باتاخیر و اواسط جلسات وارد صحن می شود. می شود گفت منظم ترین عضو شورا ندا عبدالله زاده است که همیشه راس ساعت حضور پیدا می کند.

عصبانیت طاهره شمشیری در این جلسه بیشتر از هر اتفاق دیگری به چشم میخورد. وی که از انتصابات جدید به شدت گلایه داشت به هر طرح و موضوعی که به شهرداری مرتبط بود اشکال وارد می کرد.

در اوایل جلسه یکی از خبرنگاران صحبت های مطرح شده و خصوصی اعضای شورا که قبل از رسمیت پیدا کردن جلسه بیان کرده بود منتشر کرد که برای چند دقیقه ای جو شورا متشنج شد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا