سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22951
تعداد نظرات: ۰

شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست محمد مهدی مشایخی بخشدار و دیگر اعضای این شورا تشکیل جلسه داد.     به گزارش « صدای استان » ؛ در این جلسه بخشدار سعدآباد ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی،آزادگان را نماد مقاومت فراموش نشدنی دوران دفاع مقدس برشمرد. مشایخی با تبریک عید غدیر…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 30 مرداد 1398 - 22:40

شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست محمد مهدی مشایخی بخشدار و دیگر اعضای این شورا تشکیل جلسه داد.

 

 

به گزارش « صدای استان » ؛ در این جلسه بخشدار سعدآباد ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی،آزادگان را نماد مقاومت فراموش نشدنی دوران دفاع مقدس برشمرد. مشایخی با تبریک عید غدیر خم، غدیر را یک فرصت طلایی برای درک صحیح معارف اسلامی وشناخت تاریخ اسلام وفصل تمیز تاریخ اسلام از تاریخ جاهلیت عنوان کرد و از همگان خواست که برای آشنایی با آموزه های غدیر بویژه درس ولایت پذیری تلاش کنند.

 

نماینده عالی دولت دربخش سعدآباد،هفته دولت را تداعی کننده جان فشانی ها و فداکاری های فرزندان پاک نهاد انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر در روزهای پرشور خدمتگزاری صادقانه به مردم درجهت تحقق عدالت اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود:در طول چهاردهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی، دولتهای مختلفی با رای مردم بر سرکار آمده که هرکدام در راستای خدمت به مردم وکمک به رشد و توسعه کشور اقداماتی انجام داده و تلاش نموده اند زمینه رفاه وآسایش مردم را فراهم آوردند.

 

بخشدار سعدآباد گفت: دولت یازدهم و دوازدهم به ریاست دکتر روحانی همه تلاش خود را درجهت  تحقق خواسته ها ومطالبات به حق مردم بکارگرفته و دراین راستا توفیقات بسیارخوبی حاصل نموده است. مشایخی با بیان اینکه دشمنان کشور و نظام با استفاده از حربه کهن تحریم و راه انداختن جنگ اقتصادی علیه ملت ایران و دولت سعی در سیاه نمایی و ایجاد یاس بین مردم دارند بیان داشت: توطئه های آمریکا وهم دستانش علی رغم تأثیرات کوتاه مدت یک طرح شکست خورده است که با وحدت و همدلی مردم و مسؤلین و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تبدیل به فرصت شده است. ایشان تلاش شبانه روزی همه مسؤلین را در جهت تسهیل امور مردم و رشد و بالندگی اقتصادی را از مهمترین شاخصه ایستادگی در مقابل بدخواهان نظام عنوان کرد که می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل نماید و خواهان گزارش اقدامات دولت به آحاد مردم و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی و جلب مشارکت مردم در انجام امور شد.

 

 

رئیس شورای اداری بخش سعدآباد در بخش دیگری از سخنان خود توانایی در جذب اعتبارات شهرستانی و استانی، پاسخگویی به مطالبات مردم،تکریم ارباب رجوع،پرهیز از کاغذبازی و ایجاد تشریفات زائد اداری،تسریع در انجام کارهای مردم، حضور به موقع در محل کار و ایجاد رضایت مندی در بین مردم و پاسخگویی به مردم ومدیران بالادستی را از مهمترین موضوعاتی دانست که همواره در ارزیابی عملکرد مدیران لحاظ خواهد شد و با مسئولانی که پاسخگوی مردم نباشند و کارآیی لازم را نداشته باشند ،قطع یقین خدا حافظی خواهیم کرد. مشایخی درخصوص دخالتهای بعضی افراد حقیقی وحقوقی در امور ادارات گفت:انتقادهای مردم در هر مقام که باشیم می پذیریم، اما دخالت های اشخاص حقیقی وحقوقی در رویه های جاری ادارات پذیرفتنی نخواهد بود و تخصص و جایگاه اداری  هر مسؤل می بایست مورد احترام باشد و حفظ گردد.

 

 

 

بخشدارسعدآباد در ادامه، با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی دراسفندماه سال جاری خاطر نشان کرد:انتخابات با شعار گام دوم انقلاب، قانون مداری وبی طرفی و انسجام ملی مهمترین رویداد سیاسی در سال جاری می باشد،که می بایست زمینه حضور حداکثری و مشارکت همه جانبه مردم را در سایه امنیت وسلامت را فراهم و عملیاتی نمائیم .   حجه السلام و المسلمین کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد طی سخنانی به بیان اهمیت وفضائل واقعه  عید غدیرخم پرداخت و گفت:واقعه غدیر ترسیم کننده ادامه راه پیامبر گرامی اسلام در مسیر بعد از رحلت رسول خدا بود،زیرا اگر این واقعه و جانشینی از زبان پیامبر اسلام (ص)جاری نمی شد چه بسا درآینده برای مسلمانان ابهاماتی اتفاق می افتاد که حاصل آن قابل جبران نبود.ایشان استمرار حرکت پیامبر اسلام را با برگزیدن حضرت علی(ع) وبعد از آن اطاعت از ولایت امر یک امرکه از زبان رسول خدا(ص) ساری وجاری گردید، وظیفه هرمسلمان برشمرد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا