سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22668
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : عصر امروز جلسه شورای شهر بوشهر با غیبت طاهره شمشیری و تاخیر دهدار رییس شورا برگزار شد.   به گزارش « صدای استان »؛ چهارشنبه جلسه شورای شهر با تصویب دو مصوبه و با حواشی‌ و مباحث زیادی همراه بود.       قطعات پارکینگ طبقاتی به سرقت می‌رود اکبر توسلی عضو…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 8 مرداد 1398 - 20:06

صدای استان : عصر امروز جلسه شورای شهر بوشهر با غیبت طاهره شمشیری و تاخیر دهدار رییس شورا برگزار شد.

 

به گزارش « صدای استان »؛ چهارشنبه جلسه شورای شهر با تصویب دو مصوبه و با حواشی‌ و مباحث زیادی همراه بود.

 

 

 

قطعات پارکینگ طبقاتی به سرقت می‌رود

اکبر توسلی عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه پروژه هایی که با این گرانی و مصالحی که استفاده می کنیم شاهد عدم نظارت صحیح پروژه نیستیم . نوار حفاری شکل گرفته و عدم نظارت می‌تواند مشکلات و چالش هایی را برای شهروندان به وجود بیاورد. دو سال است که گفته می شود پروژه چرخ و فلک در تاریخ های متفاوت افتتاح می شود تکلیف پروژه را مشخص کنید .

 

وی بیان داشت : عزمی در تعیین و تکلیف پروژه‌ای که مورد تمسخر مردم هم قرار گرفته نمیبینیم.  پارکینگ وضعیت خوبی ندارد و پارکینگ ظبقاتی که در خیابان طالقانی ۴ سال در کنار مسجد عطار قرارگرفته وسایل و بدنه خود پارکینگ دچار پوسیدگی شده است و حتی شنیده ام که قطعات به سرقت رفته است.

 

ایجاد سقاخانه در چندین نقطه از شهر

 

 

ندا عبداله زاده با اشاره به وضعیت آبخوری در شهر بوشهر گفت : قبل از عید تا کنون پیگیر وضعیت سقاخانه ( آبخوری ) در شهر بوده‌ام و مردم چندین نقطه از شهر را پیشنهاد داده‌اند مثل میدان باغ زهرا،ابتدای خیابان لیان، چندین پارک و چندین مکان کنار ساحل هم جانمایی خواهد شد تا ظرف ۱۰ الی ۱۵ روز آینده این مشکل مرتفع بشود.

 

(عبدالخالق برزگرزاده در زمان نطق ندا عبدالله زاده در حال چک کردن اینستاگرام بود که با پخش یک کلیپ باعث خنده اعضا و خبرنگارن شد.)

 

 

دانستن حق مردم است

 

 

مهرزاد آسایش با انتقاد از عدم شفافیت شهرداری اظهار داشت: دانستن حق مردم است و شهرداری باید سامانه شفاف سازی را راه اندازی بکند که ما و مردم هم بدانیم این هزینه کرده هایی که از جیب مردم بیرون می آید به چه صورت خرج می ‌شود.

 

وی بیان شد :یکی از گلایه‌های شهروندان که به ما انتقال داده می‌شود درباره عدم دستگاه کارتخوان در مطب ها مردم را به پرداخت پول نقد مجبور می کنند که از دستگاه های مربوطه و دانشگاه علوم پزشکی درخواست داریم این مورد همراهی و پیگیری کنند.

 

کار خوب در پروژه مطهری

Image result for ‫کیوان هاشم زاده‬‎کیوان هاشم زاده گفت: امسال انتظار داریم پروژه های عمرانی بیشتری شهردار اختصاص بدهند تا مشکلات مردم کمتر بشود و الان نمی توانیم بسیاری از دغدغه های کوچک مردم را برطرف کنیم.

 

این عضو شورا اضافه کرد : نکته مثبت در تقاطع غیر همسطح میدان مطهری کارهای خوبی که صورت گرفته این است که بدون اینکه سازه های فلزی نصب بشود پروژه فعال و در حال پیشرفت است و مشکل ترافیکی ایجاد نکرده است و خواسته ای که از شهرداری داریم این است که روزشمار نصب بشود.

 

تقدیر از استاندار و معاون استاندار بوشهر

 

 

روح اله نصرتی با انتقاد از عدم نظارت بر گرانی در شهر بوشهر بیان داشت: گرانی مرغ و تخم مرغ صدای شهروندان را درآورده است و اتاق اصناف ، تعزیرات و صنعت و معدن تجارت هیچ نظارتی ندارند و در این چند روز بیش از اندازه در شهر بوشهر مرغ گران شده البته در شهرستان های اطراف به این اندازه گران نشده است که اختلاف ۳۰ الی ۴۰ درصدی در قیمت ها وجود داشته است.

 

 

نائب رییس شورا اضافه کرد : از دستگاه های نظارتی تقاضا داریم بحث قیمت ها را نظارت کنند و حتی در فروشگاه ها قیمت بصورت ثابت بر روی اجناس نیست یا اگر قیمت ثابت باشد بسیار بالا است.

 

 

وی همچنین از استاندار و معاون عمرانی استاندار بوشهر بابت حمایت و پیگیری هایی برای جذب اعتبارات استانی تشکر کرد.

 

شان و جایگاه شورا را حفظ کنیم

 

برزگرزاده عضو شورا بیان داشت: شان و جایگاه شورا را حفظ کنیم. سهیمه پولی که هر عضو شورا دارد پیشنهاد دادم جمع کنیم و خرج احداث یک پارک یا اعلام کنیم تمام شده است به اینصورت شهروندان برای مساعدت مالی محل کار  مراجعه کنند درست نیست.

 

 

 

شاهین را سربلند از لیگ بیرون خواهیم آورد

ابوذر دهدار رییس شورا  هفته آینده ۱۵ مرداد انتخابات هیئت رئیسه شورا برگزار می‌شود برای اینکه Related imageشهریور همکاران راحت بتوانند به مسافرت بروند.

 

عبداله زاده موافق این تاریخ بود اما برزگرزاده درخواست داشت ۳۰ مرداد برگزار شود و با کنایه به عبدالله‌زاده گفت یعنی اینقدر برای رییس شدن عجله دارید که عبداله زاده در پاسخ گفت : فکر رییس شدن و عضو هیئت رییسه در سر ندارم.

 

 

بین اعضا شورا بر سر فصل نامه‌ای که سازمان فرهنگی شهرداری هر فصل با موضوع خاص منتشر می کند صورت گرفت که در این بین هاشم زاده اعتقاد داشت این فصل نامه به نفع جریان اصلاح طلبی منتشر می شود و در حین برگزاری جلسه شورا در اینستاگرام این پست را قرار داد.

 

رییس شورا با بیان اینکه امسال در جذب منابع سال درخشانی داشته ایم بیان داشت : تاکنون در حدود ۴۰ میلیارد تومان از منابع استانی جذب کرده ایم که کم نظیر بوده است که در ادوار گذشته اتفاق نیفتاده است. به بهانه اینکه بودجه نداریم یاس و ناامیدی را به اردوی شاهین نیاوریم و بخواهیم پشت تیم شاهین که از تکالیف اجتماعی ما است را خالی کنیم  و باید پشت این تیم بایستیم. با توجه به اردوها و کارهای صورت گرفته با این ۱۵ میلیاردی که هیئت مدیر پیشنهاد خواهد داد و ظرفیت که شهرداری داره تیم شاهین را سربلند از لیگ بیرون خواهیم آورد.

 


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا