شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22556
تعداد نظرات: ۰

شهردار بوشهر گفت: بخش نخست بوستان لیان بوشهر با اعتباری معادل ۸۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده است.     به گزارش « صدای استان »؛ سید نورالدین امیری در بازدید استاندار بوشهر از روند ساخت بوستان لیان این شهر افزود: در بخش نخست این بوستان، مواردی از جمله اجرای ۹ هزار…

تاریخ انتشار: شنبه ، 5 مرداد 1398 - 10:13

شهردار بوشهر گفت: بخش نخست بوستان لیان بوشهر با اعتباری معادل ۸۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده است.

 

 

به گزارش « صدای استان »؛ سید نورالدین امیری در بازدید استاندار بوشهر از روند ساخت بوستان لیان این شهر افزود: در بخش نخست این بوستان، مواردی از جمله اجرای ۹ هزار مترمربع واش بتن و ۶ هزارمترمربع فضای سبز، تامین آب و ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی، نیمکت، آلاچیق، سرویس بهداشتی، حمام و محوطه بازی کودکان پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به شرایط و موقعیت بوستان لیان که در کنار ساحل واقع شده و اختلاف سطح ساحل با سازه‌های آن، بیان کرد: مشاور این طرح، دو راهکار پیشنهاد داده که پس از بررسی و تصویب، موج شکن یا دیواره ساخته می‌شود تا از سقوط احتمالی شهروندان به دریا و تخریب سازه‌ها جلوگیری شود.

شهردار بوشهر نظارت مستقیم و پیگیرانه و بازدید‌های مستمر مسئولان استان و شهرستان از طرح‌های عمران شهری را موجب دلگرمی کارکنان مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: این امر می‌تواند علاوه بر افزایش دقت و کیفیت در اجرای طرح‌ها، زمینه ساز تسریع در روند تکمیل آن‌ها باشد.

استاندار بوشهر نیز، طرح‌هایی مانند بوستان لیان را از خواسته‌های بحق مردم خواند و به پیمانکار اطمینان داد دغدغه‌ای نداشته باشد و با تمام توان خود و با سرعت و کیفیت لازم طرح را به پیش ببرد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، یادآور شد: اجرای چنین طرح‌هایی می‌تواند در ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی و امید تاثیرگذار باشد و آمادگی داریم با تخصیص اعتبار لازم، ضمن افزایش طرح‌های عمرانی و پیشرفت و توسعه شهر، از شهرداری بندر بوشهر حمایت کنیم.

در بازدید از روند ساخت بوستان لیان، که معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرماندار بوشهر نیز حضور داشتند، بر شتاب بیشتر در اجرای باکیفیت طرح طبق برنامه زمانبندی و حل موانع احتمالی تاکید شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا