سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22464
تعداد نظرات: ۰

سالانه بیش از ۱۳میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر به فروش می رسد که از این میزان فروش، ۹۹ درصد آن در بخش صنایع است.   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، مسلم رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در حاشیه جلسه مجمع عمومی و…

تاریخ انتشار: شنبه ، 29 تیر 1398 - 13:53

سالانه بیش از ۱۳میلیارد متر مکعب گاز در استان بوشهر به فروش می رسد که از این میزان فروش، ۹۹ درصد آن در بخش صنایع است.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، مسلم رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در حاشیه جلسه مجمع عمومی و عادی سالیانه این شرکت در سال ۹۷ که در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، بیان کرد: در همین راستا تا کنون ۸۱ درصد از صنایع استان طبق بند ق تبصره ۲ بودجه سال ۹۳ وفق مصوبه شورای اقتصاد وصل به گاز شده اند که این مهم، علاوه بر کاهش آلودگی زیست محیطی، باعث رونق تولید و اشتغال استان نیز شده است.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در شهرهای استان بوشهر بیش از ۹۹ درصد است، گفت: با تسریع در اجرای طرح‌های گازرسانی ساکنان شهرها و روستاهای استان بوشهر از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و در حال حاضر از ۳۷ شهر استان بوشهر، به ۳۶ شهر و بر اساس مصوبه وزارت نفت و شورای اقتصاد تاکنون ۴۱۱روستا تحت پوشش گاز قرار گرفته اند که با گازرسانی به این روستاها، موفق شده ایم ضریب نفوذ گازرسانی روستایی را به ۹۶ درصد برسانیم.

 

 

رحمانی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۵۱ هزار خانوار شهری و ۳۶ هزار و ۷۴۷ خانوار روستایی در استان بوشهر از گاز طبیعی بهرمند شده اند و بیش از ۶ هزار کیلومتر شبکه توزیع و ۷۱۵ کیلومتر خط تغذیه در استان اجرا شده که از این میزان شبکه گذاری، افزون بر ۳۱۹۶کیلومتر در شهرها و ۳۲۳۱کیلومتر در روستاهای استان انجام گرفته است.

 

 

این مقام مسئول در ادامه به نصب بیش از ۱۹۹ هزار انشعاب در سطح استان اشاره کرد و افزود: کارکنان این شرکت با تمام توان در راستای پذیرش مشترکان جدید تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: در سال های اخیر همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفته ایم تا ضمن توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در استان بوشهر، در مسیر ارتقای رفاه و رضایتمندی آنان گام برداریم و در حال حاضر موفق به راه اندازی سامانه جدید قرائت و صدور آنی صورتحساب مشترکین گاز طبیعی در استان بوشهر شده‌ایم که ضمن تسریع در اجرای فرایند امور، شاهد صرفه جویی در زمان، هزینه ها و همچنین افزایش صحت و دقت کار شده و هم اکنون علاوه بر مشترکین خانگی، مشترکین عمده و تجاری استان نیز قبوض خود را به صورت آنی دریافت می کنند.

 

 

وی در پایان به سیستم (GIS READY) اشاره و عنوان کرد که ۵۹ درصد از شبکه‌های GIS READY محقق شده و همچنین سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط با مشتریان (CRM ) این شرکت راه اندازی و در اختیار مردم قرار گرفته تا بتواند به بهبود کارایی و اثر بخشی کیفیت خدمات شرکت، کمک کند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا