دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21886
تعداد نظرات: ۰

در دو ماه گذشته همه قتل هایی که در استان بوشهر اتفاق افتاده است به همت پلیس آگاهی کشف و عاملین جرم هم دستگیر شده اند. به گزارش «صدای استان»؛ رئیس پلیس آگاهی استان گفت: تعیین تکلیف جرایم جنایی یکی از اولویت های مهم پلیس آگاهی است که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 خرداد 1398 - 09:04

در دو ماه گذشته همه قتل هایی که در استان بوشهر اتفاق افتاده است به همت پلیس آگاهی کشف و عاملین جرم هم دستگیر شده اند.

به گزارش «صدای استان»؛ رئیس پلیس آگاهی استان گفت: تعیین تکلیف جرایم جنایی یکی از اولویت های مهم پلیس آگاهی است که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در مرکز ، رتبه چهارم کشوری  را در زمینه پیگیری ، کشف وتعیین تکلیف جرایم داریم.

سرهنگ سهرابی افزود : علاوه بر اینها ، ۴ فقره از قتل های معوقه سالهای گذشته نیز امسال به دست کاراگاهان ، شناسایی  و عاملان دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته اند.

وی گفت : یکی از این قتل ها مربوط به ۱۴ سال پیش در شهرستان دیر بود که عاملین جرم در چند روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کمیته ای با نام کمیته پیگیری جرایم جنایی کشف نشده در پلیس آگاهی استان فعال است که ۹۹ درصد از پرونده هایی که مربوط به فقدان افراد است به نتیجه رسیده و آن یک درصد هم مربوط به افرادیست که به اختیار خودشان ، خانواده را ترک کرده اند و دیگر تمایلی برای بازگشت ندارند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا