یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21739
تعداد نظرات: ۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز دوشنبه با استقرار تدریجی یک الگوی تابستانه دمای هوا در این استان بین ۳ تا ۵ درجه افزایش می یابد. به گزارش« صدای استان »؛ علیرضا بهادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 خرداد 1398 - 10:37

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز دوشنبه با استقرار تدریجی یک الگوی تابستانه دمای هوا در این استان بین ۳ تا ۵ درجه افزایش می یابد.

به گزارش« صدای استان »؛ علیرضا بهادری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا طی امروز و فردا و تداوم هوای گرم و مرطوب استان بوشهردرروزهای آینده است.

دمای هوا در استان بوشهر تا پنج درجه افزایش می یابد

وی بیان کرد: بنابراین پیش بینی می‌شود در این مدت وزش ملایم باد در طول روز در برخی ساعات غبار محلی و در صبحگاه در پاره‌ای از نقاط مه رقیق از پدیده‌های غالب در این استان باشد.

بهادری گفت: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی و وزش ملایم باد، گاهی افزایش ابر و صبحگاه در برخی نقاط مه رقیق پیش بینی می‌شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ و در بعد از ظهر در برخی نقاط گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
بهادری اظهار داشت: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساع، ۰۱:۱۱ مد اول ۰۷:۴۴، جزر دوم ۱۵:۰۴ و مد دوم ۲۱:۰۹ خواهد بود.

بهادری یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جزیره خارگ و جم به ترتیب با ۹۳ و ۸ درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتد.

وی افزود: در این مدت برازجان و جم به ترتیب با ۴۳ و ۲۴ درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا