یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21166
تعداد نظرات: ۰

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت در راستای ارائه خدمات باکیفیت بیشتر به شهروندان مجموعه کامل و پیشرفته شامل ویدئو آندوسکوپی، کولونوسکوپی و گاستروسکوپی برای مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر خریداری شد.       به گزارش « صدای استان »؛ دکتر عاطفه اسفندیاری گفت: با توجه به انجام اقدامات تشخیصی و…

تاریخ انتشار: شنبه ، 21 اردیبهشت 1398 - 08:43

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت در راستای ارائه خدمات باکیفیت بیشتر به شهروندان مجموعه کامل و پیشرفته شامل ویدئو آندوسکوپی، کولونوسکوپی و گاستروسکوپی برای مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر خریداری شد.

 

 

 

به گزارش « صدای استان »؛ دکتر عاطفه اسفندیاری گفت: با توجه به انجام اقدامات تشخیصی و درمانی در بخش فوق تخصصی گوارش و نیاز به‌روزرسانی تجهیزات، مجموعه کامل و پیشرفته شامل ویدئو آندوسکوپی، کولونوسکوپی و گاستروسکوپی برای مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس خریداری شد.

 

 

تست

فوق تخصص گوارش مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز گفت: در این مرکز کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی آندوسکوپی و کولونوسکوپی با تعرفه دولتی برای کلیه اقشار جامعه انجام می‌شود.

 

دکتر مسعود طبیب بیان کرد: انواع اقدامات تشخیصی و درمانی از طریق ERCP از حدود ۱۳ سال قبل در این مرکز انجام می‌شده و از حدود ۵ سال قبل با ورود دستگاه آنتروسکوپ، بررسی کامل روده باریک در این مرکز انجام می‌شده است.

 

فوق تخصص گوارش مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر افزود: با توجه به تعداد بسیار بالای مراجعه‌کنندگان و تفاوت تعرفه‌های آزاد و دولتی که باعث افزایش روزافزون تعداد مراجعین به این مرکز می‌شود، مسئله فرسودگی دستگاه‌های آندوسکوپی و همچنین ضرورت به‌روز کردن دستگاه‌های آندوسکوپی از نظر پیشرفت‌های روز در تجهیزات پزشکی نیاز مبرمی به خرید یک ست جدید و به‌روز کولونسکوپ و آندوسکوپ حس می‌شد.

 

دکتر مسعود طبیب بیان کرد: خوشبختانه با مساعدت رییس دانشگاه علوم پزشکی، معاونت درمان، رییس و مدیریت بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر این امر در اردیبهشت‌ماه تحقق یافت./روابط عمومی بیمارستان خلیج فارس بوشهر

 

 

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا