دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21138
تعداد نظرات: ۰

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر از اهدای هزینه برگزاری جشن روز ماما به سیل‌زدگان کشور خبر داد.   به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری در مصاحبه‌ای با روابط عمومی این مرکز گفت: ماماهای این مرکز هزینه برگزاری جشن روز…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 18 اردیبهشت 1398 - 09:58

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر از اهدای هزینه برگزاری جشن روز ماما به سیل‌زدگان کشور خبر داد.

 

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری در مصاحبه‌ای با روابط عمومی این مرکز گفت: ماماهای این مرکز هزینه برگزاری جشن روز ماما را به سیل‌زدگان کشور اهدا کردند.

 

تست

وی افزود: همه‌ساله به مناسبت روز جهانی ماما مراسم جشنی برای تقدیر از ماماهای زحمت‌کش در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر برگزار می‌شود که امسال هزینه برگزاری این مراسم با توجه به وقوع سیل در برخی از نقاط کشور صرف کمک به سیل‌زدگان شد که این حرکت همدردی آنان با مردم آسیب‌دیده جای تقدیر فراوان دارد.

 

رییس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر برای قدردانی از این حرکت انسان دوستانه در بخش مامایی حضور یافته و از ماماهای این مرکز با اهدای گل تقدیر به عمل آورد.
متن پیام همدردی ماماهای این مرکز به مردم سیل‌زده به شرح ذیل می‌باشد:

 

“به نام آنکه به ما همدلی را آموخت
دردی هست بیکران و همدردی نیست، دردی که می‌کشی و می‌شکنی در خود بی‌صدا
کاش دردت را می‌توانستم به همدردی نشینم، فقط صبر است درمان چنین دردی
در این وانفسای روزهای پر فراز و نشیب، اکنون که شاهد آوارگی و به سوگ نشستن هم‌وطنان عزیز سیل‌زده کشورمان هستیم ما پرسنل مامایی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز اشک به چشمان و غم به رخسار داشته و به‌پاس همدلی با این عزیزان هزینه جشن روز پانزدهم اردیبهشت ” روز جهانی ماما ” را تقدیم به هم‌وطنان عزیز در مناطق سیل‌زده کرده و بدین وسیله پیام همدردی و همدلی خود را به این عزیزان اعلام می‌کنیم. باشد که این هدیه کوچک بتواند گوشه کوچکی از نیازهای بیشمار این مردمان صبور و غیور را برطرف سازد.

پرسنل مامایی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس
اردیبهشت ۹۸ بوشهر”

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا