جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 19381
تعداد نظرات: ۰

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر در تهران برگزار می‌شود گفت: کادر فنی برای جذب چند بازیکن جدید برنامه‌ریزی کرده و این بازیکنان در اردوی تهران به تمرینات تیم شاهین بوشهر ملحق می‌شوند. به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ علی اصغر کامیاب عصر امروز در جمع خبرنگاران…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 10 دی 1397 - 10:05

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر در تهران برگزار می‌شود گفت: کادر فنی برای جذب چند بازیکن جدید برنامه‌ریزی کرده و این بازیکنان در اردوی تهران به تمرینات تیم شاهین بوشهر ملحق می‌شوند.

به گزارش «صدای استان» به نقل از تسنیم؛ علی اصغر کامیاب عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر در تهران خبرداد و  اظهار داشت: در دو هفته اخیر با برنامه‌ریزی منظم کادر فنی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در ادامه برنامه‌های فنی تیم از فردا ۱۰ دی‌ماه اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر در تهران آغاز می‌شود.

بازیکنان جدید در اردوی تهران به تمرینات تیم شاهین بوشهر ملحق می‌‌شوند

وی با بیان اینکه این اردو تا ۱۸ دیماه ادامه دارد تصریح کرد: تیم شاهین بوشهر پس از پایان اردوی تهران سپس راهی سیرجان می‌شود تا در نخستین هفته دور برگشت روز پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه به مصاف تیم گل گهر سیرجان برود.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده روز پنجشنبه ۱۳ دی تیم شاهین شهرداری بوشهر در تهران و در دیداری تدارکاتی به مصاف  تیم پارس جنوبی جم می‌رود.

کامیاب به نقل و انتقالات نیم فصل  بازی‌های لیگ دسته اول پرداخت اشاره کرد و گفت: کادر فنی چند بازیکن را مدنظر دارد که مذاکرات با این بازیکنان در حال انجام است و به احتمال زیاد در اردوی تهران به تمرینات تیم ملحق می‌شود.

تیم شاهین شهرداری بوشهر در ۱۵ بازی گذشته دارای ۲۷ امتیاز است و در ردیف چهارم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا