یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18626
تعداد نظرات: ۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: رفع مشکلات بیمارستان امام هادی (ع) دیّر از دغدغه‌های اصلی و اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است. به گزارش « صدای استان»؛ دکتر سعید کشمیری در بازدید معاون پرستاری وزیر بهداشت از بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: از زمان راه‌اندازی بیمارستان امام هادی (ع) دیر تاکنون…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 30 آبان 1397 - 09:30

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: رفع مشکلات بیمارستان امام هادی (ع) دیّر از دغدغه‌های اصلی و اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است. به گزارش « صدای استان»؛ دکتر سعید کشمیری در بازدید معاون پرستاری وزیر بهداشت از بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: از زمان راه‌اندازی بیمارستان امام هادی (ع) دیر تاکنون خدمات درمانی و تشخیصی خوبی در این بیمارستان صورت گرفته است که رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.
وی افزود: راه‌اندازی بخش‌های داخلی، اطفال، اورژانس، درمانگاه تخصصی، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه در گام اول تعریف‌شده بود که عملیاتی شده است.
دکتر سعید کشمیری ادامه داد: برای راه‌اندازی دیگر بخش‌های بیمارستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و امیدوارم به‌زودی شاهد بهره‌برداری و ارایه خدمات این بخش‌ها به مردم شریف شهرستان دیّر باشیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به پتانسیل خوب شهرستان دیّر در حوزه خیّرین سلامت گفت: مردمان شهرستان دیّر همواره حامی حوزه سلامت بوده و در توسعه و گسترش سلامت در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاریگر ما بوده‌اند.
وی افزود: ما دستان خیّرین برای کمک به حوزه سلامت به گرمی می‌فشاریم و آماده هرگونه همکاری با این عزیزان هستیم.
دکتر کشمیری به جذب پزشکان متخصص اشاره کرد و گفت: طی دو ماه گذشته موفق شدیم یک نفر پزشک متخصص رادیولوژی علاوه بر متخصصین اطفال، داخلی و زنان برای بیمارستان دیّر جذب کنیم که طی همین مدت کم خدمات خوبی را به جامعه هدف ارایه داده است.
وی ادامه داد: در بحث تأمین تجهیزات خوشبختانه تجهیزات بسیار خوبی جهت بخش‌های زایشگاه، مراقبت‌های ویژه، اتاق‌های عمل، بستری‌ها، اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی خریداری‌شده است و نیازسنجی و تأمین آن به‌صورت مستمر در حال انجام است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: راه‌اندازی کلینیک زخم در بیمارستان دیّر کمک بسیار خوبی به بیماران دیابتی و دارای زخم‌های مزمن است که با تلاش کادر مجرب پزشکی و پرستاری در حال انجام است.
گفتنی است معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیأت همراه در سفری دوروزه به استان بوشهر از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بازدید کرده و به بررسی وضعیت پرستاری استان بوشهر می‌پردازند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت در سفر خود به استان بوشهر از مراکز درمانی استان بازدید و به بررسی وضعیت پرستاری استان پرداخت، همچنین دیدار با اعضای هیأت رییسه دانشکده پرستاری، مدیران پرستاری، مترون‌ها، پرستاران و نیز بازدید از بیمارستان‌های تابعه و غیر تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
در این بازدید دکتر سعید کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حمزه اعتماد فرماندار شهرستان دیر، حمیده خاتون هلال بحر سرپرست دفتر پرستاری دانشگاه، دکتر شهناز پولادی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، حسین پوپ رییس هیأت مدیره نظام پرستاری و سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشک بوشهر حضور داشتند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا