یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18551
تعداد نظرات: ۰

شهردار بندر بوشهر ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بندر بوشهر فراز و فرودهای زیادی داشته است و امروز نه تنها از بنادر قدیمی بلکه از برخی بنادر جدید نیز در زمینه های مختلف توسعه ای عقب افتاده است. به گزارش « صدای استان »؛ وی با عنوان اینکه اجرای  پروژه ها اولویت…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 24 آبان 1397 - 11:20

شهردار بندر بوشهر ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بندر بوشهر فراز و فرودهای زیادی داشته است و امروز نه تنها از بنادر قدیمی بلکه از برخی بنادر جدید نیز در زمینه های مختلف توسعه ای عقب افتاده است.

به گزارش « صدای استان »؛ وی با عنوان اینکه اجرای  پروژه ها اولویت بندی می‌شود و پروژه های نیمه تمام نیز از اولویت ما است، گفت: از جمله پروژه های عمرانی با اولویت ما در شهرداری بوشهر پارک لیان، مسیر دوم سرتل به نیروگاه، تالار نمایش و سرای محله است.

امیری بیان داشت : چرخ و فلک و فانوس دریایی نمونه این پروژه های نیمه کاره است البته پیمانکار چرخ و فلک قول اتمام این پروژه را تا پایان سال داده است.

شهردار بوشهر در ادامه بیان داشت: کجای این شهر بوشهر است؟ چند تندیس و المان از بوشهر وجود دارد که هویت این شهر را نشان دهد؟ باید نامگذاری کوچه های از بوشهر و دریا برگرفته باشد و تندیس و المان ها ارتباطی با شهر بوشهر داشته باشد.

امیری بیان کرد: جناح سیاسی دارم اما در کارهای عمرانی و شهری نظرات سیاسی دخالت داده نمی شود.

شهردار بندر بوشهر خاطر نشان کرد: تمام نقد ها و نظرات را می‌شنوم اما در نهایت کاری که به درستی آن  اعتقاد دارم انجام خواهم داد.

وی در خصوص برنامه ای شهردار جدید بوشهر برای عزل و نصب ها، گفت: هرشخصی با برنامه های من هماهنگ باشد خواهد ماند و هر شخصی نتواند با این برنامه مطابق باشد خواهد رفت.

امیری عنوان کرد: یک لیست سیاه از پیمانکاران کم کار یا مسئله دار تنظیم شده که بیش از آن با این پیمانکاران همکاری نشود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا