دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18355
تعداد نظرات: ۰

طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی استان بوشهر دکتر جعفر زارعی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب شد.  به گزارش « صدای استان »؛ دکترجعفر زارعی‌زاده پیش از این معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس، عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده است….

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 9 آبان 1397 - 08:46

طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی استان بوشهر دکتر جعفر زارعی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب شد. 

به گزارش « صدای استان »؛ دکترجعفر زارعی‌زاده پیش از این معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس، عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده است.
وی متخصص طب اورژانس است که تاکنون در مسئولیت‌های مختلفی در حوزه سلامت به مردم استان خدمت نموده است.
در حکم  دکتر سعید کشمیری آمده است:

احتراما نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب می‌گردید، تا با رعایت نکات شرعی و قانونی و سرلوحه قرار دادن راهبرد تدبیر، توکل و تلاش در زمینه ارتقاء کمی و کیفی معاونت درمان با بکارگیری نیروهای متعهد، مجرب و کارآمد و با سازماندهی هوشمندانه از تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته‌اید، مجدانه کوشش نمایید. توفیق روز افزون شما را از ایزد منّان خواستارم.

 

دکتر سعید کمشیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سوابق و فعالیت های علمی، آموزشی  و اجرایی:
کارشناس نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
رییس بخش اورژانس
مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس
مدیر گروه طب اورژانس
مرکز آموزشی  درمانی شهدا خلیج فارس
عضو انجمن متخصصین طب اورژانس کشور
استاد یار و عضو هیئت علمی دانشگاه
استاد نمونه دانشگاه سال ۹۶
مدیر نمونه دانشگاه سال ۹۲


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا