سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18347
تعداد نظرات: ۰

مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار به همراه سکینه الماسی نماینده شهرستانهای جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دفاتر شهری و  فنی استانداری ، فرماندار عسلویه و مدیران عامل شرکتهای آبی استان  از پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه بازدید کردند. به گزارش « صدای استان »؛ مهرداد ستوده بیان نمود: تسریع و…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 9 آبان 1397 - 08:31

مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار به همراه سکینه الماسی نماینده شهرستانهای جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دفاتر شهری و  فنی استانداری ، فرماندار عسلویه و مدیران عامل شرکتهای آبی استان  از پروژه های عمرانی شهرستان عسلویه بازدید کردند.

به گزارش « صدای استان »؛ مهرداد ستوده بیان نمود: تسریع و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی علی الخصوص در حوزه آب و گردشگری مهمترین اولویت مدیریت ارشد استان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

ستوده و هیات همراه در طی این بازدید از تاسیسات آیشیرین کن موسسه کوثر سپاه و همچنین تاسیسات آبشیرین کن شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند  ابتدا فرهنگ مدیرعامل شرکت از روند شیرین سازی آب گزارشی ارائه نمود  و در ادامه ستوده از مسولین اس . پی . جی . سی خواست با نشستهای مشترک با آب منطقه ای استان به یک راهکار واحد و مشترک مبتنی بر قانون برای همکاری برسند و شرکتهای آبی استان را برای آبرسانی بهتر به شهروندان عسلویه در قالب عمل به مسولیتهای اجتماعی کمک کنند .

معاون عمرانی استانداری بوشهر در بازدید از محل مورد نظر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برای اجرای آب شیرین کن در روستای ساحلی هاله عسلویه ،  از مدیر کل محیط زیست استان خواست تمهیدات لازم  اندیشیده شود تا در اسرع وقت، با صدور مجوز زیست محیطی زمین برای اجرای پروژه آبشیرین کن ۵۰۰۰ متر مکعبی درفاز اول و ۵۰۰۰ متر مکعب در فاز دوم تحویل داده شود. ایشان تاکید اجرای هر پروژه عمرانی میبایست منوط به داشتن پیوست زیست محیطی باشد .
معاون عمرانی استاندار بوشهر همچنین از بعضی از طرحهای گردشگری شهری و روستایی شهرستان عسلویه بازدید کرد.

ستوده در بازدید از دهکده گردشگری شهرداری نخل نقی و پس از استماع توضیحات شهردار ، رییس شورا و پیمانکار پروژه از پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: دهکده گردشگری شهر نخل نقی در مساحت ۱۴ هکتار در دست اجراست و امیدواریم  در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی همچنین از طرحهای گردشگری روستاهای بنود، هاله و زبار بازدید کرد و ضمن دیدار با اعضای شورای این روستاها، دستورات لازم برای رفع مشکلات در حوزه گردشگری این روستاها را صادر کرد.

ساماندهی پروژه‌های شهرستان عسلویه ضروری است

معاون عمرانی استاندار بوشهر همچنین از روند  تکمیل بزرگراه بزباز به بندو در جنوبی ترین نقطه استان بازدید نمود عبدالنبی یوسفی فرماندار عسلویه در طی بازدید از این محور اظهار داشت این محور به طول ۱۹ کیلومتر اجرایی شده که لایه نخست آسفالت آن انجام و انتظار داریم لایه دوم آسفالت و خط اتصالی این محور توسط اداره کل راه و شهرسازی تکمیل و به زودی علائم و خط کشی نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تاکید کرد: مردم شهرستان عسلویه همواره در همراهی با دولت و نظام پیشتاز بوده اند و باید بهترین و باکیفیت ترین خدمات به این عزیزان ارائه شود شهرستان عسلویه علاوه بر داشتن مردمی مهمان نواز ،  بالاترین پتانسیل گردشگری در زمینه های شهری ، روستایی ، دریایی ( ساحل زیبا و بینظیر ) و بخصوص صنعتی را دارد که امسال با ورود بخش خصوصی و برنامه ریزی دقیق گام بلندی در جهت رونق گزدشگری بر خواهیم داشت . در پایان بازدید سکینه الماسی در جمع بعضی از اعضای شورای روستاهای شهرستان ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی تیم مدیریتی استان بخصوص استاندار بوشهر اظهار داشت آماده هرگونه رایزنی ، همکاری و ایجاد هماهنگی از طریق دستگاههای ملی برای ساماندهی پروژه های شهرستان عسلویه میباشم چرا که اعتقاد دارم با همدلی و هم افزایی همه مسولین و مردم میتوان به قله های موفقیت و توسعه دست یافت .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا