دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18322
تعداد نظرات: ۰

شهردار عالیشهر در خصوص تخلیه حسینیه شهدای گمنام عالیشهر، گفت: انتشار خبر در خصوص عمدی بودن تخلیه حسینیه شهدای گمنام عالیشهر را تکذیب می کنم و هدف از جابجایی و ادامه فعالیت های حسینیه در مکان دیگر ساماندهی پارک شهدای گمنام عالیشهر و تجهیز حسینیه شهدای گمنام است. «صدای استان» مهدی قائدی اظهار کرد: برای همه…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 6 آبان 1397 - 12:32

شهردار عالیشهر در خصوص تخلیه حسینیه شهدای گمنام عالیشهر، گفت: انتشار خبر در خصوص عمدی بودن تخلیه حسینیه شهدای گمنام عالیشهر را تکذیب می کنم و هدف از جابجایی و ادامه فعالیت های حسینیه در مکان دیگر ساماندهی پارک شهدای گمنام عالیشهر و تجهیز حسینیه شهدای گمنام است.

«صدای استان» مهدی قائدی اظهار کرد: برای همه بوستانها طرح هایی برنامه ریزی شده است که ان شاءالله همه آنها را ساماندهی خواهیم کرد و بعداز ساماندهی هر شهروندی که متقاضی باشد بعد از انجام مراحل اداری به صورت قانونی واگذار خواهد شد.

قائدی افزود:همه حسینیه ها متعلق به امام حسین علیه السلام است و بوستان شهدا که حسینیه در آن واقع شده‌ در یک عملیات اجرایی و عمرانی توسط شهرداری عالیشهر در شان نام شهدا ساماندهی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه دلیل تخلیه حسینه، افزود: تخلیه حسینیه شهدای گمنام عالیشهر برای مدت کوتاهی است و پس از آن حسینیه با سیستم برقی و صوتی مناسب، تهویه ای و گرمایشی و سرمایشی مناسب در اختیار هیات امناء متقاضی قرار می گیرد.

شهردار عالیشهر در پاسخ به اینکه آیا این اقدام بدون هماهنگی رئیس شورا بوده است یا خیر، تاکید کرد: هیچگونه مشکلی با هیات امنا ندارم و حتی اسامی هیات امنا را نیز بصورت کامل نمی دانم و این اقدام از نظر اداری هیچ گونه ارتباطی با رئیس محترم شورا ندارد

وی ادامه داد: افتخار میکنم که عضو هیات امناء مسجدالنبی و حسینیه ارشاد در زادگاهم هستم و قطعا هیچگونه نیت منفی در قبال این اقدام وجود ندارد و انتظار دارم که فعالین در حوزه های مذهبی از نام امام حسین(ع) برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده نکنند.
منبع:سپاس


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا