شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41546
تعداد نظرات: ۰

به گزارش « صدای استان »؛ استاندار بوشهر از تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت دار، بر روی آموزش و پرورش سخن گفت ، او نخستین اقدام راتفاهم نامه ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد که مقرر شده ۲۵۰۰ میلیارد تومان به…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403 - 16:54

اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر عاشوری، بوشهر - نقشه نشان

به گزارش « صدای استان »؛ استاندار بوشهر از تمرکز امسال استان بوشهر علاوه بر سایر موارد مهم و اولویت دار، بر روی آموزش و پرورش سخن گفت ، او نخستین اقدام راتفاهم نامه ای بین استانداری بوشهر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد که مقرر شده ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح های اولویت دار نوسازی مدارس استان بوشهر تزریق شود.

 

ارقام قابل توجهی در بحث بهبود و تجهیز مدارس در استان نفت خیز بوشهر اختصاص داده شده که در کلام استاندار بوشهر شاهد هستیم ، اما آمار و ارقام نشان می دهد، مدیریت نوسازی مدارس بوشهر که یکی از نیروهای مورد حمایت شدید نماینده سابق بوشهر است ، توانایی پیگیری و حل مشکلات را ندارد .

در سال تحصیلی ۰۳-۱۴۰۲ متاسفانه بسیاری از مدارس فرسوده تعطیل یا تخریب شدند ، در چند مورد مدارس ابتدایی و متوسطه با کمبود جا روبرو بودند و در هم ادغام می شدند .

در اتاق مدیرکل نوسازی به روی بخش خصوصی و خیرین بسته بود ، در سال گذشته مدارس غیر دولتی که بخش اعظم بار آموزشی را بر دوش‌می کشد با بحران سازی های غیر تخصصی دچار مشکلات شده اند به نحوی که بسیاری از مؤسسین عطای‌کار را به لقای آن بخشیده اند .

نوسازی مدارس حتی پا را فراتر گذاشته و برای ارزیابی کارشناس رسمی‌می فرستد و‌ نظر ناظرین نظام مهندسی را فاقد اعتبار می داند . استاندار بوشهر باید علاوه بر تخصیص اعتبار ، فکری به حال مدیریت نوسازی مدارس کند که ایالتی مستقل ایجاد کرده و حتی‌ به نظر آموزش و پرورش نیز اهمیتی‌نمی دهد .قطع به یقین عدم تغییر مدیرکل نوسازی که‌ هیچ سابقه عمرانی و توسعه ای در مراکز فرهنگی ندارد ، باعث ایجاد بحران و اعتراض والدین میشود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا