شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41526
تعداد نظرات: ۰
در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه؛

سرپرست جدید سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر در سومین روز پس از انتصابش در نشست هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه حضور یافت.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 2 اردیبهشت 1403 - 11:58

به گزارش صدای استان؛  بحرانی سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر هدف از نشست هم اندیشی  را آشنایی با فعالان رسانه و دریافت دیدگاههای آنها اعلام کرد.

مرتضی بحرانی متولد شهرستان دیر از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ مدیرکل دامپزشکی استان بود و هفته پیش بجای نوذر منفرد به عنوان سرپرست جهادکشاورزی استان معرفی شد.

کاهش قیمت محصولات پروتئینی

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه قیمت محصولات پروتئینی در استان روند کاهشی گرفته است، اظهار داشت: تولید گوشت مرغ در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۳۹ هزار تن رسید.

وی با اشاره به جوجه‌ریزی ۱.۷ میلیون قطعه در واحدهای مرغداری استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال عملیات جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان به میزان یک‌میلیون و ۷۴۰ هزار قطعه جوجه انجام شده که تا اواخر اردیبهشت تولیدات آن وارد بازار می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر ظرفیت مرغداری‌های استان را هفت میلیون قطعه جوجه دانست و بیان کرد: در استان بوشهر ۲۱۸ واحد مرغداری فعال است که بر اساس برنامه زمان‌بندی در تولید گوشت مرغ فعالیت می‌کنند.

متخصصم, سیاسی نیستم

سرپرست جدید سازمان کشاورزی استان در پاسخ به سوال خبرنگاری که با توجه به مسئولیت وی در دولت سابق، آیا اصلاح طلب یا اصولگرا است، بیان کرد: موارد سیاسی را در کار خود دخیل نکرده و باتوجه به تخصصم به مدیریت رسیدم و همواره تلاش می کنم فرزند خوبی برای ایران باشم.

مرتضی بحرانی با یادآوری اینکه انتصابش در سمت مدیرکلی دامپزشکی در زمان استانداری جهانبخش در دولت احمدی نژاد بود و تغییر در این سمت هم در دولت کنونی رخ داد، افزود: من رشد و پیشرفت کاری خود را مدیون انقلاب اسلامی و نظام می دانم و به عنوان کارشناس، رییس شهرستان، معاون اداره کل و حدود ۱۱ سال هم مدیرکل دامپزشکی در حوزه تخصصی فعالیت داشته ام. اکنون هم از تلاش های مدیران سابق جهادکشاورزی خصوصا دکتر منفرد مدیر پیشین تشکر می کنم.

اصحاب رسانه دیده بان قوی در جامعه هستند

وی با بیان اینکه سازمان جهادکشاورزی بوشهر سه معاون دارد که معاون چهارم آن اصحاب رسانه هستند، ادامه داد: اصحاب رسانه دیده بان قوی برای مدیران به شمار می روند و من درخواست دارم کاستی ها و نواقص حوزه کاری ما را انتقال دهند تا جهت رفع آن تلاش کنیم.

افتتاح کشتارگاه دام بوشهر

بحرانی از افتتاح کشتارگاه دام بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کشتارگاه بزرگ و مهم استان بوشهر مراحل ساخت آن رو به پایان است که پیش‌بینی می‌شود تا ۲ ماه آینده وارد مدار بهره‌برداری شود.

وی از کاهشی شدن قیمت گوشت مرغ و قرمز در استان خبر داد و اضافه کرد: با افزایش تولید گوشت دام و طیور قیمت این محصولات در استان بوشهر کاهشی شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا