شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41518
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : جانشین پلیس راه استان بوشهر از وقوع سه تصادف و واژگونی خودرو در محور گناوه خبر داد و گفت: در این حوادث متأسفانه ۲ نفر فوت کردند و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 2 اردیبهشت 1403 - 11:35

به گزارش صدای استان، سرهنگ رسول قنبری اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته در محور پرخطر گناوه ۳ خودرو سواری حادثه دیدند که ۲ سانحه آن واژگونی بود.

وی با اشاره به واژگونی خودرو سواری با ۳ مصدوم در جاده گناوه، بیان کرد: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور گناوه به دیلم مقابل روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.قنبری افزود: در این واقعه ۳ نفر مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر، از برخورد ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در محور گناوه مقابل روستای کوهک خبر داد و بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.وی، حادثه سوم در محور گناوه را واژگونی پراید اعلام و خاطرنشان کرد: در واژگونی پراید با ۳ سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه متأسفانه ۲ جوان ۳۳ و ۲۵ ساله جان باختند و راننده مصدوم شد.

قنبری یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع در تصادف جاده گناوه ۱۰ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت کرده‌اند.وی یکی از مهمترین دلیل عمده حوادث رانندگی جاده‌ای را واژگونی دانست و تأکید کرد: رانندگان با رعایت اصول صحیح رانندگی، توجه به تابلوهای هشداری و اخطار و رعایت سرعت مطمئنه از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا