شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41514
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه موقت دیر گفت: خدماتی که در حوزه بهداشت و درمان به مردم دیر ارایه می شود در شأن آنها نیست و باید بیشتر شود و دانشگاه علوم پزشکی بیشتر توجه کند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 2 اردیبهشت 1403 - 11:30

خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی با اشاره به هفته سلامت و تقدیر از تلاش‌های بهداشت و درمان شهرستان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از طریق ۵ مرکز جامع سلامت و ۶ پایگاه اورژانس و بیمارستان امام هادی (ع) به مردم شهرستان دیر خدمات ارائه می‌دهد که به شکرانه نعمت انقلاب اسلامی است اما این خدمات در شأن مردم نیست و باید بیشتر شود و نیاز به توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی به این شهرستان است.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و ناوگان اعزام بیماران اورژانسی، ابراز کرد: بخش سی سی یو در شهرستان راه اندازی شود و برای حضور پزشکان متخصص از ظرفیت‌های موجود بویژه شرکت‌های پیرامونی استفاده و بیشتر به حوزه سلامت رسیدگی شود.

خطیب نمازجمعه دیر خواستار رسیدگی جدی شهرداری‌ها به وضعیت پسماند و معدن زباله شد و بیان کرد: وجود حیوانات ولگرد بویژه سگ در سطح شهر آزار دهنده است و انتظار است سلامت مردم مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌های متولی در این زمینه اقدامی انجام دهند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا