چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41434
تعداد نظرات: ۰
گزینه همان رفیق همیشگی؛

نماینده دشتستان به تازگی در نماز جمعه به انتقاد از مدیریت استان پرداخته و اظهار داشته وضعیت اداره استان ضعیف است و هزینه ضعف مدیران اجرایی را مردم پرداخت می‌کنند.باید دید هدف انتقادات تازه ابراهیم رضایی از مدیریت استان بوشهر، آماده کردن فضا برای تغییر استاندار بوشهر است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 25 فروردین 1403 - 19:52

به گزارش صدای استان؛ با روی‌کار آمدن دولت رئیسی و بلاتکلیفی وضعیت انتخاب استاندار بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان که از دولت جدید حمایت و تبلیغات انجام داده بود تلاش زیادی برای انتخاب نزدیکان خود بعنوان استاندار بوشهر داشت.

نماینده دشتستان در تقابل با احمد محمدی‌زاده نتوانست ایمان عطارزاده را به کرسی استانداری بوشهر برساند و از زمان انتصاب محمدی‌زاده در تقابل با استاندار برخاست و در یکی از سخنرانی های خود گفته بود استاندار فردی متواضع است اما ایشان را فاقد کارایی لازم تاکنون می دانم.

باوجود اینکه رضایی حامی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بود اما در کورس انتخاب استاندار بوشهر ناموفق بود. تقابل‌هایی زیادی در این چند سال با محمدی‌زاده داشت و به گونه‌های مختلف از مدیریت استان انتقاد کرد تا اینکه در یک انتخابات غیر رقابتی دوباره به عنوان نماینده دشتستان انتخاب شد. اما اکنون به نظر میاید ابراهیم رضایی برای چهار سال پیش‌رو دوباره به فکر تغییر استاندار است.

نماینده دشتستان به تازگی در نماز جمعه به انتقاد از مدیریت استان پرداخته و اظهار داشته وضعیت اداره استان ضعیف است و هزینه ضعف مدیران اجرایی را مردم پرداخت می‌کنند.

ایمان عطارزاده” به عنوان مشاور عالی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد | پایگاه خبری سوک | استان بوشهر

باوجود اینکه ایمان عطارزاده  به مشاور عالی نهاد ریاست جمهوری و رئیس حوزه معاونت اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری رسیده دوباره به فکر ساختمان سرخ خیابان سنگی است یا گزینه دیگری را در نظر دارد. گفتنی است پست جدید عطارزاده ممکن است جهت رزومزه سازی برای استانداری بوشهر باشد.

باید دید هدف انتقادات تازه ابراهیم رضایی از مدیریت استان بوشهر، آماده کردن فضا برای تغییر استاندار بوشهر است یا تغییر مدیران میانی در سطح استان است. البته باید منتظر بمانیم عکس‌العمل استاندار بوشهر به این انتقادات چگونه خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا