جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41340
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: راهکار حذف برپایی چادر در ساحل توسط مسافران ایجاد کمپ های مدرن است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 فروردین 1403 - 11:28

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی این شورا، عبدالخالق برزگرزاده در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: وقتی کمپ‌های ما فقط به نوروز منحصر شده و فاقد امکانات اولیه باشد مسافران در نوار ساحل اقدام به برپایی چادر می‌کنند که هم سیما و منظر شهری نازیبا کرده هم باعث گلایه شهروندان از این وضعیت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر افزود گردشگری در بوشهر منحصر به نوروز نیست و در هشت ماه از سال شاهد حضور مسافران در بوشهر هستیم اما از لحاظ اماکن اقامتی با مشکل مواجه هستیم و شاهد هستیم مسافران که همه برای بهره بردن از دریا به بوشهر می آیند اکثر آنها به دلیل کمبود اماکن اقامتی در نوار ساحل چادر می‌زنند.

برز گرزاده تصریح کرد: راهکار جدی ساماندهی گردشگران در نوار ساحل ایجاد کمپ‌های مدرن است که همه امکانات مورد نیاز گردشگران داشته و در موقعیت مناسبی با دریا نیز قرار داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد هر ساله ایجاد کمپ اقامتی در اسفند ماه مطرح می‌شود و بعد از نوروز به فراموشی سپرده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: درخواست دارم اگر قرار است گردشگران ساماندهی شوند از ابتدای سال برنامه ریزی شود و همه دستگاه‌های متولی پای کار باشند تا یک کمپ مدرن که می‌شود از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرد در بوشهر احداث شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا