یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41322
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش ۶۵ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در بوشهر خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 15 فروردین 1403 - 20:06

به گزارش صدای استان، عباس فرامرزی اظهار کرد: در طرح نوروزی، ۲۹۷ هزار و ۳۴۱ مسافر استان بوشهر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: طی بازه مورد اشاره (۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین) جابجایی مسافران ۶۵ درصد و سفر (سرویس) ۳۱ درصد رشد داشته است.

فرامرزی در خصوص مسافران ورودی و خروجی استان بیان کرد: در این مدت، ۸۰ هزار مسافر وارد استان و ۱۳۴ هزار مسافر از استان خارج شدند که ۱۶۳ هزار مسافر نیز درون استانی بوده است.

وی اظهار داشت: ۷۵ درصد جابجایی مسافران در استان بوشهر با اتوبوس است و مینی بوس با ۲۴ درصد و سواری با یک درصد در رتبه‌های بعدی می‌باشند.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی استان از زمان آغاز سفرهای نوروزی با کمترین تأخیر انجام شد، اظهار داشت: تمامی ناوگان به ویژه اتوبوس‌های بین شهری در زمان مشخص حرکت کردند تا رضایتمندی مسافران فراهم شود.

فرامرزی یادآور شد: ۳۱۹ دستگاه اتوبوس، ۷۳۹ دستگاه مینی بوس و ۱۷۶ دستگاه سواری در قالب شرکت و مؤسسه حمل و نقل مسافری فعالیت دارند.
منبع:مهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا