یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41313
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان بوشهر از بازدید چهار هزار و ۴۰۰ گردشگر نوروزی از سدهای رییسعلی دلواری، تنگ ارم و ارغون استان خبر داد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 فروردین 1403 - 19:17

به گزارش صدای استان؛ عبدالطیف عباسی‌نژاد در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: سازه های آبی و سدها به دلیل قرارگیری همجواری با طبیعت زیبا، پوشش گیاهی مناسب و دریاچه های ایجاد شده در مخازن سدها، از جمله جاذبه های پر رونق گردشگری محسوب می شوند.

وی افزود: سازه های آبی استان بوشهر نیز از جمله مناطق دارای ظرفیت های بالای گردشگری است و سالانه علاقمندان زیادی به بازدید از این سازه ها، به عنوان یک دستاورد فنی-مهندسی و همچنین به عنوان یک منطقه دارای مناظر طبیعی چشم نواز می پردازند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر تصریح کرد: به منظور ایجاد شرابط میزبانی هرچه بهتر از گردشگران نوروزی، از اسفندماه تمهیدات لازم جهت اسکان، تردد و ساماندهی بازدیدکنندگان در این سازه ها فراهم شد.

عباسی ‌نژاد عنوان کرد: در محدوده سد رییسعلی دلواری نیز به عنوان بزرگترین سازه آبی استان بوشهر، با پیش بینی و اجرای بازدیدهای برنامه ریزی شده گردشگری و استقرار کارشناسان فنی، به طور ویژه به نیازهای گردشگران پاسخ داده شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا