شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41267
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر از استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر در آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد و گفت: جذب این تعداد معلم و دبیر فرصت خوبی است که آموزش و پرورش استان بوشهر بتواند نیاز خودش را جبران کند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 28 اسفند 1402 - 13:27

به گزارش صدای استان، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس اظهار داشت: سال جاری کارهای مهمی در آموزش و پرورش استان بوشهر اجرا شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: برای اسکان مسافران کلاس‌های درس در مدارس فراهم شده که از خدمات آموزش و پرورش استان بوشهر قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر اقدامات سال تحصیلی جاری در حوزه فرهنگی و معنوی در مدارس استان را درخور تحسین دانست و بیان کرد: امسال در عرصه اردوهای راهیان نور و توسعه و پیشرفت با همکاری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اقدامات مهمی انجام شد.

محمدی‌زاده حضور شهدای گمنام و استقبال از آنان توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های مهم آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است که استقبال از شهدای گمنام یکی از اقدامات مهم و موثر فرهنگی بود که در سال تحصیلی جاری در مدارس انجام شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از همه کسانی که با آموزش و پرورش استان بوشهر به‌عنوان نقطه کانونی و مشترک همه به عنوان زیرساخت نسلی و آینده جامعه همکاری می‌کنند، گفت: سال آینده به‌عنوان سال آموزش و پرورش استان بوشهر نامگذاری شده و بیشترین توجه در موضوعات مختلف به ویژه در حوزه آموزش و پرورش متمرکز می‌شود تا ان‌شاء‌الله یک آموزش و پرورش بالنده، معلم و دانش‌آموز خوب داشته باشیم.

وی یکی از فرصت‌های مهم فراهم شده توسط دولت آیت‌الله رئیسی را استخدام قابل توجهی معلم و دبیر در کشور از جمله استان بوشهر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه استان بوشهر یک‌هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد که مراحل جذب این تعداد در حال اجرا است و بخشی از آزمون کتبی آن انجام شده و بخش دیگر از آزمون هم در اوایل سال آینده گرفته و سپس مصاحبه انجام می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: جذب این تعداد معلم و دبیر فرصت خوبی است که آموزش و پرورش استان بوشهر بتواند نیاز خودش را با تأمین معلم و دبیر جبران کند.

وی از همه دانش‌آموختگان استان بوشهر دعوت کرد در آزمون‌های بعدی که در ۲۷ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود شرکت و از این فرصت برای استخدام در آموزش و پرورش استفاده و به جامعه و نسل آینده خدمت کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا