شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41201
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان، بارش پراکنده باران، رگبار و رعدوبرق بیشتر در مناطق شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 اسفند 1402 - 17:27

به‌گزارش  صدای استان، زهرا راستگو بیان کرد: با عبور یک موج بارشی از جو استان انتظار می‌رود به‌تدریج بارش‌های پراکنده از بعداز ظهر امروز در نقاط شمالی و مرکزی استان آغاز شود.

وی افزود: فعالیت این سامانه تا اوایل وقت فردا به صورت بارش‌های پراکنده، وزش باد و گاهی همراه با رعد و برق ادامه خواهد داشت.

معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش قابل توجه سرعت وزش باد‌های جنوبی و سپس شمالی خبر داد و اضافه کرد: همزمان با فعالیت سامانه بارشی در استان وزش باد‌های جنوبی روی دریا و سواحل در مناطق شمالی و مرکزی استان افزایش پیدا می‌کند و در ادامه با خروج این سامانه از استان، از روز سه‌شنبه وزش باد‌های شمالی آغاز می‌شود و تلاطم دریا همچنان ادامه خواهد داشت.

راستگو گفت: در همین ارتباط برای امروز و روز سه‌شنبه هشدار دریایی سطح نارنجی صادر شده است و از روز چهارشنبه شرایط دریایی مساعدتر و از شدت باد کاسته خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا