شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41159
تعداد نظرات: ۰

یک نماینده مجلس، از یک راهکار بانکی برای حل مسأله بی حجابی خبر داده است. این آقا که از قضا اسمش هم بانکی پور است گفته است: اگر گسی مرتکب جرم بی حجابی شود، مبلغ ۳ میلون تومان ار حساب بانکی اش کسر می شود.

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 اسفند 1402 - 20:04

 

یک نماینده مجلس، از یک راهکار بانکی برای حل مسأله بی حجابی خبر داده است. این آقا که از قضا اسمش هم بانکی پور است گفته است: اگر کسی مرتکب جرم بی حجابی شود، مبلغ ۳ میلون تومان ار حساب بانکی اش کسر می شود. وی این را هم گفته که این لایحه احتمالاً بعد از عید نوروز، اجرایی خواهد شد.

حالا که بحث دینی و عرفی حجاب، پولی و بانکی شده و نماینده ها درباره حجاب به حدی حساس شده اند می خواهند از هر خانمی که حجابش را رعایت نکرد، ۳ میلیون تومان بگیرند، نظر آنان را به یک حساب و کتاب بانکی دیگر که بد نیست به آن هم به اندازه حجاب توجه داشته باشند، جلب می کنیم.
همین چند ماه پیش بود که بزرگ ترین فساد مالی تاریخ ایران – پرونده چای دبش – کشف شد که رقم آن، حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود. اگر این رقم را به قیمت دلار امروز ضرب و بر عدد ۳ میلیون تومان جریمه بی حجابی تقسیم کنیم به عدد ۶۸ میلیون می رسیم. یعنی برای این که عدد فساد چای دبش جبران شود، باید  ۶۸ میلیون باز زنان و دختران ایرانی را جریمه کنند!

حالا نمایندگان محترم بروند دنبال جریمه بی حجابی و نرسیده به فسادهای اصلی، دور بزنند و برگردند به دوباره به سمت زنان و دختران! باز هم هر چه خودشان صلاح می دانند!

زیاده عرضی نیست!


برچسب ها: #چای دبش
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا