شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40941
تعداد نظرات: ۰

بررسی آمارهای مختلف نشان می‌دهد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جایگاه نخست شبکه بانکی از نظر درصد افزایش منابع ایستاده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 1 اسفند 1402 - 17:43

رتبه نخست رشد سپرده در شبکه بانکی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شده منابع خود را از ۱۵۶ همت در پایان سال گذشته به ۲۴۶ همت در پایان آذر ۱۴۰۲ برساند. این رشد ۵۷ درصدی باعث شده این بانک در شاخص درصد رشد سپرده‌ها رتبه نخست شبکه بانکی کشور را به دست آورد.

حجم منابع جذب شده توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز که معادل ۹۰ همت بوده، باعث شده این بانک رتبه هفتم شاخص تغییرات مانده سپرده‌ها را از آن خود کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های گذشته همواره یکی از موفق‌ترین عملکردها را در جذب منابع به نام خود ثبت کرده است.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز به‌تازگی اعلام کرد که منابع این بانک ظرف ۲ سال گذشته حدود ۲۴۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

افزایش منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول سال‌های گذشته همواره از متوسط رشد منابع شبکه بانکی بیشتر بوده و همین موضوع باعث شده سهم این بانک از کل منابع شبکه به‌طور پیوسته افزایش یابد.

همه منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، قرض‌الحسنه به شمار می‌رود و این بانک در مقایسه با بانک‌های قدیمی کشور موفق شده در شاخص مانده کل سپرده‌های قرض‌الحسنه نیز رتبه سوم را به خود اختصاص دهد. همچنین از نظر درصد رشد سپرده‌های قرض‌الحسنه نیز این بانک در جایگاه چهارم شبکه بانکی ایستاده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا