چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40910
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرماندار تنگستان گفت: سه هزار و ۲۰۰ رأی اولی در ۲ بخش مرکزی و دلوار تنگستان در انتخابات یازدهم اسفند حضور می یابند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 بهمن 1402 - 17:22

به گزارش  صدای استان به نقل از مهر، احمد لطفی در همایش رأی اولی‌های شهرستان تنگستان اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب تاکنون برگزارمی شود و از نوادر کشورهایی هستیم که انتخابات بر اساس اراده، خواست و تصمیم مردم برگزار می‌شود.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: اگر مقایسه‌ای از انتخابات ۴۵ ساله در نظام جمهوری اسلامی ایران و قبل آنکه در ایران اتفاق می‌افتاد داشته باشیم که نه مردم و نه مسئولان و نه کسانی که قدرتی در این مملکت داشتند اراده‌ای در انتخاب اشخاص داشتند و برای مجلس شورای اسلامی یک نفر مشخص و مردم بدون هیچ گونه شناختی ملزم به رأی آن بودند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین انتخاباتی است که با مشارکت و حضور مردم است که افراد مد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

وی اضافه کرد: در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان برگزار می‌شود.

لطفی ادامه داد: شما رأی اولی‌ها باید با شناخت هر ۲ یعنی هم مجلس شورای اسلامی و هم خبرگان نسبت به نامزد یا کاندیداها روز ۱۱ اسفند در انتخابات شرکت کنید.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در این دوره ۳۵ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتی و تنگستان هستند افزود: در ۱۱ اسفند شهرستان‌های دشتی و تنگستان که یک حوزه انتخابیه و یک نفر برای مجلس در این ۲ شهرستان انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ رأی اولی در ۲ بخش مرکزی و دلوار تنگستان حضور دارد خاطرنشان کرد: اگر قرار است تغییراتی ایجاد شود و برخی از مشکلات به حداقل برسد باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشید.

لطفی بیان کرد: آینده کشور و انقلاب اسلامی به دست شما دانش آموزان است و شما جوانان و نوجوانان امروز، مسئولان آینده نظام اسلامی خواهید بود که وظیفه دارید در مقابل دشمنان بیاستید و ادامه دهنده راه شهدایی باشید که برای ایجاد امنیت و آسایش امروز جامعه جان خود را فدا کردند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در قبل از انقلاب از پزشکان هندی، پاکستانی و بنگلادشی در امر طبابت مردم استفاده می‌شد اضافه کرد: امروز یکی از دستاوردهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی این است که ما نه تنها می‌توانیم پزشک صادر کنیم حتی از کشورهای دیگر نیز جهت امر درمان به کشور اسلامی ایران مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود ما ایران قوی هستیم، شعار نیست و امروز ما شاهد هستیم که در تمامی حوزه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌ایم.

لطفی افزود: یکی از نشانه‌ها و مصادیق این مهم وجود دشمنان زیاد است که برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی متحد می‌شوند اما در راه رسیدن به اهداف خود ناکام هستند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی ۴۵ سال است ادامه دارد و کم نشده است، بیان داشت: اگر ذره‌ای جمهوری اسلامی ایران ضعیف بود، بدون شک در همان روزهای اول انقلاب، حرفی برای گفتن نداشت و امروز به ابرقدرت منطقه تبدیل نمی‌شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا