یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40877
تعداد نظرات: ۰

ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در بوشهر جهت بکارگیری ۱۳۱ نفر از ۲۶ بهمن ماه شروع و تا ۶ اسفندماه در سایت مرکز ازمون جهاددانشگاهی به ادرس hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

تاریخ انتشار: جمعه ، 27 بهمن 1402 - 21:22

به گزارش« صدای استان»؛ رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز در بوشهر برای استخدام ۱۳۱ نفر دررشته شغل های
– کارشناس امور بیمه ای
– ⁠کارشناس امور مالی
– ⁠کارشناس حقوقی
– ⁠کارشناس فناوری اطلاعات
– ⁠پرستار
– ⁠دارویار
– ⁠کارشناس اتاق عمل
– ⁠کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی
– ⁠کارشناس تجهیزات پزشکی
– ⁠کارشناس فناوری اطلاعات سلامت
– ⁠کارشناس هوشبری
– ⁠کمک پرستار
– ⁠کارشناس فوریت های پزشکی
– ⁠کارشناس پرتوشناسی
‎- ⁠ماما
خواهد بود.

‎علی احمدی زاده در جمع خبرنگاران گفت:
‎این سومین فراخوان ازمون استخدامی است که توسط جهاددانشگاهی در بهمن ماه ۱۴۰۲منتشر شده است که طرح شهید زین الدین جهت استخدام در ۷ دستگاه اجرایی استان بوشهر و‌ ازمون وزارت اموزش و پرورش نیز مهلت ثبت نام ان تمدید شده است و‌متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مرکز ازمون جهاددانشگاهی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
‎کارت ورود به جلسه در هفته پایانی فروردین ماه در سایت مرکز ازمون جهاددانشگاهی قابل مشاهده و پرینت و آزمون استخدامی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه در دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد و نتایج ۳ برابر ظرفیت برای مرحله ارزیابی تکمیلی و مصاحبه معرفی خواهند شد.

‎رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر ادامه داد: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه آزمون از سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.Hrtc.ir نسبت به ثبت نام در موعد مقرر اقدام نمایند.
‎احمدی زاده افزود: به متقاضیان تاکید می شود در مدت زمان اعلامی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
رییس جهاددانشگاهی بوشهر در پایان گفت: همچنین ازمون طرح شهید زین الدین در استان از ۱۱ بهمن ماه با مجوز سازمان اموراداری و استخدامی کشور جهت جذب ۶۷ نفر در دستگاه های اجرایی استان بوشهر و ازمون استخدامی اموزش و‌پرورش برای جذب ۱۰۶ نفر در استان شروع شده است که ازمون طرح شهید زین الدین در فروردین ماه و ازمون وزارت اموزش و‌پرورش در فروردین ماه برگزار خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا