دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40867
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل صمت بوشهر:

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت : طرح ملی «عید تا عید» در استان بوشهر ویژه کالا و فروش فوق العاده واحدهای صنفی در استان اجرایی می شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 بهمن 1402 - 13:23

به گزارش « صدای استان »؛  مهدی صفوی  اظهار کرد: طرح ملی فروش فوق‌العاده «عید تا عید» با رعایت اصل مشتری‌مداری و توجه ویژه بر ارائه کیفیت مطلوب، تنوع محصولات، قیمت مناسب و همچنین تکریم مشتری و پاسخگو بودن واحدهای صنفی پس از فروش اجرایی می گردد.

وی بیان کرد: در همین راستا مطابق توافق با برخی بانکها ، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خرید اعتباری در طرح فروش فوق‌العاده «عید تا عید» برای عموم مردم درنظر گرفته شده است.

مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت تصریح کرد: افراد می‌توانند بر اساس ارزیابی اولیه توسط بانک مذکور و بدون ارائه وثیقه و ضامن، از اعتبار درنظر گرفته شده در این طرح ملی برای خرید کالاهای مورد نیاز خود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت دار در اسفندماه سالجاری استفاده نمایند و پرداخت آن را در اردیبهشت ماه سال آینده انجام دهند.

صفوی یادآور شد: عموم مردم استان می‌توانند با ورود به سامانه مربوطه eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند.

وی افزود: این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت به عنوان طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری جشنواره‌ های کشور می باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا