شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40865
تعداد نظرات: ۰

کارخانه فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال در بوشهر راه اندازی شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 بهمن 1402 - 13:21

کارخانه فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز در بوشهر راه اندازی شد

استاندار بوشهر روز چهارشنبه در آیین افتتاح یک واحد فرآوری محصولات در شهرک صنعتی بوشهر اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم امنیت غذایی و تکمیل زنجیره ارزش و صنایع فرآوری است.

احمد محمدی‌زاده افزود: در استان بوشهر واحد و مرکزی که بتواند گوشت را از مجاری مختلف تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع کند در هشت سال گذشته وجود نداشت.

وی از احیا و راه‌اندازی یک واحد فرآوری محصولات پروتئینی در شهرک صنعتی بوشهر خبر داد و گفت: کارخانه تأمین، فرآوری، بسته‌بندی، نگهداری و توزیع مواد پروتئینی پس از هشت سال تعطیلی مجدد در یک اقدام ارزشمند با پشتیبانی صندوق کارآفرینی امید و همکاری سرمایه‌گذار، احیا و راه‌اندازی شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: این کارخانه با ظرفیت ۱۳۰۰ تن و سرمایه گذاری ۴۵. میلیارد ریال ایجاد شد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه تجهیزات جدید در این کارخانه نصب و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی کشتارگاه صنعتی بوشهر، محصولات این کارخانه با بسته‌بندی و فرآوری بدون واسطه وارد بازار استان بوشهر می‌شود و این اقدامی برای کاهش قیمت گوشت قرمز در شرایط فعلی است.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی کارخانه فرآوری محصولات پروتئینی و کشتارگاه صنعتی بوشهر، گوشت مورد نیاز مردم بدون واسطه تأمین و عرضه می‌شود که نقش مهمی در کاهش قیمت این محصول در استان دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا