چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40844
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: جوان ۴۲ ساله بنه گز تنگستان ناجی بیماران نیازمند به عضو شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 بهمن 1402 - 14:19

جوان ۴۲ ساله تنگستانی ناجی بیماران نیازمند به عضو شد

به گزارش  صدای استان؛ علیرضا باقری در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: با رضایت خانواده نوع‌دوست جلیل حسینی به ۳ بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد.

وی از دوازدهمین ایثار ماندگار سال جاری در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: جلیل حسینی ۴۲ ساله تنگستانی از بنه گز که به دنبال سکته مغزی و خونریزی وسیع در بافت مغزی از ۲۲ بهمن‌ماه در بیمارستان شهدا خلیج‌فارس بستری شده بود بعد از تأیید مرگ مغزی و با رضایت خانواده مهربانش در این بیمارستان اهدای عضو شد.

باقری با بیان اینکه کلیه‌ها و کبد بیمار مرگ مغزی برداشت شد گفت: تیم جراحی بیمارستان ابوعلی سینا شیراز دکتر تاج الدین صفراف و دکتر انوشیروان فلو پیوند کار برداشت عضو را انجام دادند.

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی (OPU) دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از کار خداپسندانه خانواده مهربان آن مرحوم از تلاش همکاران عزیز در آی. سی.یو و اتاق عمل بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر و همچنین پزشکان تأییدکننده جهت همراهی در این کار خداپسندانه تشکر نمود و خاطرنشان کرد: آمار اهدای عضو در سال جاری، با این اهدای عضو به ۱۲ اهدا و در مجموع اهدای عضو استان ۱۱۵ افزایش یافت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا