شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40771
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح و بهره برداری رسمی کارخانه تولید آهک با ظرفیت سالیانه ۴۰۰هزار تن در شهرستان دشتی با حضور وزیرعلوم و تحقیات ، استاندار بوشهرو سایر مسئولین دستگاههای اجرایی خبرداد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 بهمن 1402 - 19:50

کارخانه تولید آهک با سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و بهره برداری شد

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ؛ مهدی صفوی درحاشیه این مراسم افزود : شرکت ساروج لیان خلیج فارس در زمینه تولید آهک دانه بندی و آهک میکرونیزه،آهک پخته( کلسینه)، آهک هیدراته فعالیت می نماید ، که در فاز اول ۹۴۰۰۰ تن آهک دانه بندی و میکرونیزه می باشد در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور مقامات کشوری و استانی مورد افتتاح و بهره برداری قرارگرفت.

 

صفوی با اشاره به اهمیت این پروژه بزرگ صنعتی عنوان کرد: این واحد صنعتی و معدنی واقع در شهرستان دشتی در فاز اول با سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم حدود ۱۰۰ نفر مشغول به فعالیت خواهد شد .

 

وی با اشاره به اهمیت مهم این نوع محصول در بخش صنایع معدنی گفت : اثرات اقتصادی حاصل از اجرای طرح به منظور ایجاد اشتغال پایدار، ایجاد ارزش افزوده و ارز آوری با هدف تامین بازار داخل و صادرات به کشور های حوزه خلیج فارس، هند، چین ، آفریقا و غیره خواهد بود .


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا