شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40761
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مقاوم سازی مسکن روستایی که در ابتدای دولت دراستان ۵۸ درصد بود هم اکنون به ۶۳ درصد رسیده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 17 بهمن 1402 - 19:37

سقف تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش می یابد - ایرنا

به گزارش صدای استان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا مقدم بیان کرد: ایمن سازی ۱۹ روستای در معرض خطر سیلاب با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان، واگذاری ۶۵۱ قطعه زمین روستایی به متقاضیان بدون زمین، صدورسند ۳ هزار و ۱۱۸ قطعه زمین یا املاک در روستا‌ها و هزار و ۶۹۷ جلد سند در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون اقدامات خوبی با مشارکت خیرین و حساب صد امام (ره) در استان انجام شده است گفت:۳۳ میلیارد تومان از محل آورده خیرین استان و به همین میزان از حساب صد امام (ره) که در مجموع ۶۶ میلیارد تومان می‌شود به مسکن محرومین در استان کمک کرده ایم.

مقدم افزود: همچنین برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکن با مشارکت شرکت ملی نفت ایران و حساب صد امام (ره) برای محرومین انجام شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اجرای ۱۰۴ کیلومتر آسفالت شبکه معابر روستایی با اعتباری افزون بر ۵۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را از دیگر دستاورد‌ها در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد واضافه کرد: در مجموعه اجرای طرح‌های هادی ۲۳۲ روستا با اعتبارات ملی و استانی و کمک‌های شرکت ملی نفت ایران در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مساحت ۲۹۵ هزار مترمربع داشته ایم.

مقدم عنوان کرد: واگذاری هزار و ۶۵۰ قطعه زمین در شهر‌های استان و در قالب طرح نهضت ملی مسکن، توزیع ۳ هزار و ۹۹۰ واحد تسهیلات مسکن روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون و آغاز عملیات اجرایی ۷ هزار واحد مسکن روستایی از ابتدای بهمن از دیگر اقدامات انجام شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا