دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40723
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح طرح‌های صنعتی و تولیدی این استان با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: در این راستا اشتغال ۳۰۰ نفر در بخش‌های مختلف صنعتی استان فراهم شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 15 بهمن 1402 - 17:42

به گزارش صدای استان؛ مهدی صفوی اشاره به صدور جواز تأسیس صنعتی در استان بوشهر اظهار داشت در سال جاری افزون بر ۲۲۵ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیارد تومان صادر شده است.

وی با اشاره به زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر اعلام کرد: صدور این تعداد جواز تأسیس صنعتی در ابعاد گوناگون سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح طرح‌های صنعتی و تولیدی این استان با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ واحد تولیدی استان بوشهر در دهه فجر انقلاب اسلامی فراهم وارد فعالیت می‌شود.

مهدی صفوی افزود: ۱۳ واحد صنعتی و معدنی در زمینه تولید مخازن استیل مواد غذایی و ماشین‌آلات شستشوی میوه، لامپ خودرو و لامپ‌های کم مصرف، پودر استخوان، انواع شوینده و پاک‌کننده، فندک، آهک هیدراته و دیگر طرح‌ها به همراه اشتغال مستقیم حدود ۳۰۰ نفر در استان افتتاح می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۵۶ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با پیش‌بینی اشتغال ۱۳۴ نفر در زمینه تولید انواع فیلترهای صنعتی و غیرصنعتی، انواع کنداکتور و کلیدهای برق فشار قوی و ضعیف، چراغ خیابانی و دیگر طرح‌ها عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا