دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40721
تعداد نظرات: ۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند اما دهه مبارک فجر به عنوان تجسم اراده و عظمت امام خمینی(ره)، انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را هر ساله یادآوری می‌کند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 15 بهمن 1402 - 17:31

پیام تبریک معاون سیاسی استاندار بوشهر به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و  روز جانباز - سایت خبری شغاب

به گزارش صدای استان،اکبر پورات روز یکشنبه در نشست با طلایه داران عرصه‌های اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخش از تاریخ است که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی بیان کرد: دهه فجر یادآور روزی است که ملت تصمیم گرفت روی پای خودشان بایستند و در جهت استقلال و آزادی که با جانفشانی ملت و عنایت خداوند و رهبری امام(ره) به پیروزی دست یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حوزه اجتماعی و مسایل پیرامون آن وسعت بسیاری دارد که تاثیر آن‌ها بر سایر بخش‌های جامعه بسیار موثر است.

پورات با بیان اینکه تلاش و اقدامات جهادی در حوزه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر ستودنی است، اضافه کرد: دشمن با برنامه‌ریزی که دارد حوزه اجتماعی را مورد هدف قرار داده تا فضای اجتماعی جامعه را تحت تاثیر برنامه‌های خود قرار دهند که باید با هوشیاری و برنامه‌های تبیینی و مقابله‌ای در این راستا داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد: دولت هم عزم و اراده جدی برای حل مسایل بر زمین مانده را در اولویت خود قرار داده و قرارگاه‌های متعددی هم در کشور تشکیل شده که مصداق بارز آن شورای اجتماعی است.

پورات بیان کرد: در شورای اجتماعی مسایل مختلف حوزه‌های اجتماعی در آن به بحث و گذاشته می‌شود و راهکارهای مناسب نیز با کمک و حمایت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به صورت داوطلبانه در راستای رفع مشکلات به ایفای نقش می‌پردازند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا